ik weet dat er weinig fan zijn van de 996 , maar deze 996 Turbo vond ik wel zeer prachtig hoor
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDe veelzijdigheid der Porsches...
Circuitbak op semi-slicks ... in de sneeuw !
PS: Supervet in die combinatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOm u een plezier te doen toerke
Vette spot nog wel imo, echter geen super fan van de 996...
Hoewel ik daar gerust wil mee rijden ze, voor de 996 4S en de Turbo(S) maak ik een uitzondering
als ik ooit ene koop ook liever een 997 zunne , maar een dikke 996 4S zal tegen dan al veel betaalbaarder zijn ... zodus mij straffen ze niet hoor voor met zo ene te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtengeen fans van de 996 dus
toch wel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik weet dat er weinig fan zijn van de 996 , maar deze 996 Turbo vond ik wel zeer prachtig hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk vind die kleur nu eens niet passen op om het even welke Porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtendie kar is vet!!!!
die past bij mijn haar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDe veelzijdigheid der Porsches...
Circuitbak op semi-slicks ... in de sneeuw !
prachtig
Bij mijn favoriete wagens voelt de gallardo al de adem van de GT3 in zijn nek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenhaha thx Audi S8
als ik ooit ene koop ook liever een 997 zunne , maar een dikke 996 4S zal tegen dan al veel betaalbaarder zijn ... zodus mij straffen ze niet hoor voor met zo ene te rijden
Het gaat nu eenmaal om de Porsche-beleving om het zo te zeggen, en of het dan een 996 of een 997 is maakt dan weinig uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenEn heb jij ook een lelijke neus ?!
ja ik heb een lelijke neus ik heb er zelfs complexen van zo erg dat ik soms op punt staan om plastische chirurgie te laten doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenSpecs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten.. de 996 heeft wel zo zen charmes
Comment
Comment