Volgens mij gaat die koeling tekort komen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenDie nummerplaat is zalig, steven.
mag ik vragen wat je vader doet qua bedrijf?
Voornamelijk warmtewisselaars maken voor petrochemie....
Is wel geen echte site , maar staan toch paar foto'kes op... is van in de beginperiode, ondertussen zijn die toestellen misschien 20x groter geworden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDit vind ik persoonlijk een knappe foto!!
Alleen zou ik het enorm moeilijk hebben met de verkoop .
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEen tijdje geleden bij CM:
weet z'n gas staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenPerfectheid!
motor van een Turbo erin , en getuned naar 600 pk
Rami's motortje in een RS, ik zie het mij zeker doen mits de middelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtennah.. een RS moet atmo en high-revving zijn
tenzij het een GT2 RS is natuurlijk
Comment
-
hoe zou dat eigenlijk rijden zo een 993 turbo ? is dat nog te vergelijken met mijn turbo of is dat al een veel modernere wagen ? en hoe zit dat met dat turbogat? ik neem aan dat hij al veel beter gaat op de baan plakken met zijn 4 wielaandrijving... heel diep in mijn hart blijf ik toch verliefd op die porschekes.... maar hij "moet" wel moderner rijden dan de mijne nu...ik wil een spel dat blijft gaan en waar ik niet moet denken an de kosten die dat met zich meebrengt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVolledig akkoord, maar dat wordt dan mijn interpretatie van een "GT2 RS", you see
Comment
Comment