Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hoe zou dat eigenlijk rijden zo een 993 turbo ? is dat nog te vergelijken met mijn turbo of is dat al een veel modernere wagen ? en hoe zit dat met dat turbogat? ik neem aan dat hij al veel beter gaat op de baan plakken met zijn 4 wielaandrijving... heel diep in mijn hart blijf ik toch verliefd op die porschekes.... maar hij "moet" wel moderner rijden dan de mijne nu...ik wil een spel dat blijft gaan en waar ik niet moet denken an de kosten die dat met zich meebrengt.
Ik vrees dat het verschil tussen een 993 en 964 Turbo niet zo groot is. Waarschijnlijk wel qua weggedrag, maar het blijft duidelijk een iets oudere wagen.
En hoewel ik véél liever een 993 dan een 996 zie, denk ik dat dit wel uw ding is
Wannes, koop je gewoon zo een Porsche 997 Carrera 4S !
Dan heb je je ding, je kan hem nog steeds power laten bijgeven hé. Blijft zijn waarde beter behouden en is volgens mij zoveel meer betrouwbaar dan een Corvette.
Wannes, koop je gewoon zo een Porsche 997 Carrera 4S !
Dan heb je je ding, je kan hem nog steeds power laten bijgeven hé. Blijft zijn waarde beter behouden en is volgens mij zoveel meer betrouwbaar dan een Corvette.
Het feit dat 'ie de laatste uren dit topic spamt met zoekertjes is een goed teken.
hoe zou dat eigenlijk rijden zo een 993 turbo ? is dat nog te vergelijken met mijn turbo of is dat al een veel modernere wagen ? en hoe zit dat met dat turbogat? ik neem aan dat hij al veel beter gaat op de baan plakken met zijn 4 wielaandrijving... heel diep in mijn hart blijf ik toch verliefd op die porschekes.... maar hij "moet" wel moderner rijden dan de mijne nu...ik wil een spel dat blijft gaan en waar ik niet moet denken an de kosten die dat met zich meebrengt.
waarom niet direkt uitkijken voor een 997 Turbo Wannes
maar zo'n 4S is gewoon slow, zelfs jouw Turbo is sneller... en voor gooi en smijtwerk zijn ze nog minder geschikt... Meer daily driver
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat je met zoiets (hoewel ZALIG) je op dezelfde manier op je honger zal blijven zitten als met je huidige...
Te oud, te weinig beleving, te weinig sound, turbogat, ...
Ik vrees echt als je daarvoor gaat dat je binnen een half jaar weer terug bij af bent...
Een 996 GT2 lijkt me dan véél beter aan je noden te beantwoorden...
Ah ok... Maar da's een pers-auto geweest... Plus GT2 ombouw (aerokit)
Wel schoon machien, amaai
Ik denk dat je met zoiets (hoewel ZALIG) je op dezelfde manier op je honger zal blijven zitten als met je huidige...
Te oud, te weinig beleving, te weinig sound, turbogat, ...
Ik vrees echt als je daarvoor gaat dat je binnen een half jaar weer terug bij af bent...
Een 996 GT2 lijkt me dan véél beter aan je noden te beantwoorden...
Comment