Oorspronkelijk geplaatst door wannes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
en ongeveer 30.000 km's minder
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIk vrees dat het verschil tussen een 993 en 964 Turbo niet zo groot is. Waarschijnlijk wel qua weggedrag, maar het blijft duidelijk een iets oudere wagen.
En hoewel ik véél liever een 993 dan een 996 zie, denk ik dat dit wel uw ding is
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
ok, dat heeft power.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWannes, koop je gewoon zo een Porsche 997 Carrera 4S !
Dan heb je je ding, je kan hem nog steeds power laten bijgeven hé. Blijft zijn waarde beter behouden en is volgens mij zoveel meer betrouwbaar dan een Corvette.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...=1&tabNumber=2
hoe zou dat eigenlijk rijden zo een 993 turbo ? is dat nog te vergelijken met mijn turbo of is dat al een veel modernere wagen ? en hoe zit dat met dat turbogat? ik neem aan dat hij al veel beter gaat op de baan plakken met zijn 4 wielaandrijving... heel diep in mijn hart blijf ik toch verliefd op die porschekes.... maar hij "moet" wel moderner rijden dan de mijne nu...ik wil een spel dat blijft gaan en waar ik niet moet denken an de kosten die dat met zich meebrengt.
waarom niet direkt uitkijken voor een 997 Turbo Wannes
Comment
-
maar zo'n 4S is gewoon slow, zelfs jouw Turbo is sneller... en voor gooi en smijtwerk zijn ze nog minder geschikt... Meer daily driver----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenda is geen 4s da is een turbo !----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
Te oud, te weinig beleving, te weinig sound, turbogat, ...
Ik vrees echt als je daarvoor gaat dat je binnen een half jaar weer terug bij af bent...
Een 996 GT2 lijkt me dan véél beter aan je noden te beantwoorden...
Comment
-
Wel schoon machien, amaai----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenhttp://home.mobile.de/home/showDetai...icleType=false
weet niet of dat er hier goed gaat doorkomen.....
Laat dat maar overschrijven op die mannen hun rekening want deze 997 vind ik echt iets voor u !
Ook full black, fully loaded én PCCB's !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk denk dat je met zoiets (hoewel ZALIG) je op dezelfde manier op je honger zal blijven zitten als met je huidige...
Te oud, te weinig beleving, te weinig sound, turbogat, ...
Ik vrees echt als je daarvoor gaat dat je binnen een half jaar weer terug bij af bent...
Een 996 GT2 lijkt me dan véél beter aan je noden te beantwoorden...
dit, met die speclist kan je al even weg:
of die Turbo die ik op de vorige pagina heb gepost...
Comment
Comment