Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    76997 EUR + BTW !

Laat dat maar overschrijven op die mannen hun rekening want deze 997 vind ik echt iets voor u !

Ook full black, fully loaded én PCCB's !
    maar wel niet heel bruut, laat staan dat je het een beest kan noemen...

Comment

• Repost : http://www.rsmotors.be/index.php?act...3&id_vehic=130

maar dit is toch wel iets voor u (denk ik), en ziet er nog zéér goed uit...

Comment

• Porsche commercials

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

the "james dean" car in a fabulous official advertisement by porscha!!;)with a porsche is always better!

Comment

• De Cayenne zal nooit een plaatsje in m'n hart veroveren, maar de GTS, daar wilde ik toch wel even wat foto's van nemen

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Manuelle Schaltgetriebe
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• deze VETTE GT3 vandaag gespot in Kortrijk

Last edited by ; 14/04/2008, 20:08.

Comment

• Lichtjes gestoord wat die doet..
                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                  zolang het geld in mijne porsche steekt kan ik nog niks beslissen , maar eens de verkoop rond kan ik shoppen...en dat kan nog alle richtingen uit

zo een 4S met PCCB's dat staat echt wel vet
                  zonder PCCB maar toch
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                    deze VETTE GT3 vandaag gespot in Kortrijk

Welke

En dat filmpje is intussen wel een bekende dacht ik... redelijk stom om te vluchten als je te snel reed, maakt het enkel erger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Welke

En dat filmpje is intussen wel een bekende dacht ik... redelijk stom om te vluchten als je te snel reed, maakt het enkel erger.
                      Sorry, ik had het nog nooit gezien.

Comment

• Een handgeschalkelde GTS?

Ik dacht dat die enkel met automaat te verkrijgen was, dus zijn er 2 Cayennes manueel te verkrijgen=> Cayenne en Cayenne GTS. Klopt het zo?

De achterbumper van die GT3 ziet er wel maar mat uit

Comment

• Cayenne S kan je ook handgeschakeld krijgen.

Enkel de Turbo is automaat standaard.

GTS moet gewoon manueel, zooo vet

Comment

• Ah de S dus ook

Thnx Carlo!

Comment

• Een klein beetje oneerbiedig gezegd is de 993 niet meer dan een face-lift van de 964
                              Interieur bvb. is bijna niet gewijzigd.

Bij de introductie van de 993 wisten ze bij Porsche al dat ze een paar jaar later noodgedwongen zouden moeten afstappen van de luchtgekoelde motoren.

Komt daarbij dat een 993 tegenwoordig erg hip en gewild is en als je een Turbo wil kopen zal je veel te veel moeten betalen.

Dus komende van een 964 Turbo naar een 993 Turbo gaan vind ik persoonlijk een no-go.

Maar iedereen doet natuurlijk met zijn centen wat hij zelf wil he

Comment

• Kan er iemand even het topic linken van de nieuwe 911?

Vind het niet direct

Comment

• Wat bedoel je met de nieuwe 911 ? De huidige (sedert 2004) of de facelift die eraan komt ? Die laatste vind je wel bij de scoops...

@ Dimas : ergens heb je gelijk, maar de 993 TT is een biturbo, heeft 408 pk, 4WD, en dus helemaal niet te vergelijken met een 964 turbo imo Maar het blijft een Porsche die je owv zijn relatieve zeldzaamheid toch met respect zal moeten/willen behandelen.

Comment

Wat bedoel je met de nieuwe 911 ? De huidige (sedert 2004) of de facelift die eraan komt ? Die laatste vind je wel bij de scoops...

@ Dimas : ergens heb je gelijk, maar de 993 TT is een biturbo, heeft 408 pk, 4WD, en dus helemaal niet te vergelijken met een 964 turbo imo Maar het blijft een Porsche die je owv zijn relatieve zeldzaamheid toch met respect zal moeten/willen behandelen.

Heb het gevonden, ja had het inderdaad over de facelift.

Comment

... maar de 993 TT is een biturbo, heeft 408 pk, 4WD, en dus helemaal niet te vergelijken met een 964 turbo imo Maar het blijft een Porsche die je owv zijn relatieve zeldzaamheid toch met respect zal moeten/willen behandelen.
                                      Als je dat maar weet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        De Cayenne zal nooit een plaatsje in m'n hart veroveren, maar de GTS, daar wilde ik toch wel even wat foto's van nemen

Perswagen van Porsche Import. De manuele versnellingsbak zal niet teveel verkocht worden.

Comment

Working...
                                        X