Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Repost : http://www.rsmotors.be/index.php?act...3&id_vehic=130
maar dit is toch wel iets voor u (denk ik), en ziet er nog zéér goed uit...
Comment
-
De Cayenne zal nooit een plaatsje in m'n hart veroveren, maar de GTS, daar wilde ik toch wel even wat foto's van nemen
Comment
-
Manuelle Schaltgetriebe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenzolang het geld in mijne porsche steekt kan ik nog niks beslissen , maar eens de verkoop rond kan ik shoppen...en dat kan nog alle richtingen uit
zo een 4S met PCCB's dat staat echt wel vet
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendeze VETTE GT3 vandaag gespot in Kortrijk
En dat filmpje is intussen wel een bekende dacht ik... redelijk stom om te vluchten als je te snel reed, maakt het enkel erger.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWelke
En dat filmpje is intussen wel een bekende dacht ik... redelijk stom om te vluchten als je te snel reed, maakt het enkel erger.
Comment
-
Een klein beetje oneerbiedig gezegd is de 993 niet meer dan een face-lift van de 964
Interieur bvb. is bijna niet gewijzigd.
Bij de introductie van de 993 wisten ze bij Porsche al dat ze een paar jaar later noodgedwongen zouden moeten afstappen van de luchtgekoelde motoren.
Komt daarbij dat een 993 tegenwoordig erg hip en gewild is en als je een Turbo wil kopen zal je veel te veel moeten betalen.
Dus komende van een 964 Turbo naar een 993 Turbo gaan vind ik persoonlijk een no-go.
Maar iedereen doet natuurlijk met zijn centen wat hij zelf wil he
Comment
-
Wat bedoel je met de nieuwe 911 ? De huidige (sedert 2004) of de facelift die eraan komt ? Die laatste vind je wel bij de scoops...
@ Dimas : ergens heb je gelijk, maar de 993 TT is een biturbo, heeft 408 pk, 4WD, en dus helemaal niet te vergelijken met een 964 turbo imo Maar het blijft een Porsche die je owv zijn relatieve zeldzaamheid toch met respect zal moeten/willen behandelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenWat bedoel je met de nieuwe 911 ? De huidige (sedert 2004) of de facelift die eraan komt ? Die laatste vind je wel bij de scoops...
@ Dimas : ergens heb je gelijk, maar de 993 TT is een biturbo, heeft 408 pk, 4WD, en dus helemaal niet te vergelijken met een 964 turbo imo Maar het blijft een Porsche die je owv zijn relatieve zeldzaamheid toch met respect zal moeten/willen behandelen.
Heb het gevonden, ja had het inderdaad over de facelift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten... maar de 993 TT is een biturbo, heeft 408 pk, 4WD, en dus helemaal niet te vergelijken met een 964 turbo imo Maar het blijft een Porsche die je owv zijn relatieve zeldzaamheid toch met respect zal moeten/willen behandelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe Cayenne zal nooit een plaatsje in m'n hart veroveren, maar de GTS, daar wilde ik toch wel even wat foto's van nemen
Comment
Comment