Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Heb je al met iets in die aard gereden? Ik bedoel ... N/A, zeer hoogtoerig, relatief klein slagvolume, superzenuwachtig weggedrag, oorverdovend luid (soms op 't pijnlijke af), ...? Want da's toch iets compleet anders dan de Porsches die je al had ... oké de Gallardo ging daar iets meer naartoe, maar 't is toch nog een groot verschil.
    Ik heb de Gallardo Superleggera 2 dagen in mijn bezit gehad. Ik denk dat dat toch wel vrij vergelijkbaar is. Dare I say ... een overtreffende trap van de CS

Comment

• Leuke shoot Timo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Ik heb de Gallardo Superleggera 2 dagen in mijn bezit gehad. Ik denk dat dat toch wel vrij vergelijkbaar is. Dare I say ... een overtreffende trap van de CS
        Ja, en ligt jou dat, of niet? Hoe ervaar je zo'n auto's vergeleken met wat jij (denk ik) meer gewoon bent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ja, en ligt jou dat, of niet? Hoe ervaar je zo'n auto's vergeleken met wat jij (denk ik) meer gewoon bent?
          Is een schitterende wagen. Als ik écht iemand zou zijn die frequent naar het circuit trekt dan had ik me wel zoiets aangeschaft denk ik.

Als ik toch de circuitbug te pakken moest krijgen dan zou ik eerder naar een Lotus Exige S neigen denk ik. Iets betaalbaarder en vooral als je een foutje maakt is de pil een stuk makkelijker te slikken.

Comment

• Is die echt harder(/ te hard) en onhandiger dan een gewone gallardo? Of zou je hem eerder niet kopen omdat hij er niet als cabrio is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              Is die echt harder(/ te hard) en onhandiger dan een gewone gallardo? Of zou je hem eerder niet kopen omdat hij er niet als cabrio is.
              Het enige wat me écht stoorde aan die wagen waren de 4-puntsgordels. Dat is gewoon niet inzetbaar in een DD imho.
              Qua wegligging scoort ie natuurlijk een stuk beter dan de Spyder en om eerlijk te zijn wordt je er in de cabine niet te hard voor afgestraft. Het blijft relatief comfortabel.

Lightweight en Spyder gaan niet zo goed samen he

Comment

Eéntje vanuit de oude doos, mijn vorige turbo cab:
                dat grijs-blauw (atlasgrey zeker?) is wel uw favo kleurtje hé

Comment

• Neen, da's Basalt Black eigenlijk

Comment

• Porsche Cayenne Stretch te Brussel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stixx Bekijk Berichten

Porsche Cayenne Stretch te Brussel
                      VET! dat ontbrak er nog aan in ieder geval al beter dan die hummers, al zal ik het eerst irl moeten zien

Comment

• Fugly

Comment

• U hate it or u love it...

't Is mooi van ver, maar van dichtbij....

Beschadigingen, roest,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stixx Bekijk Berichten

Porsche Cayenne Stretch te Brussel

Nog net niet zo verkeerd als die oerlelijke hummer-limo (en ik dacht dat een hummer niet lelijker kon) maar hij komt toch al in de buurt!

Comment

• De eigenaar van deze limo heeft wel een unieke wagen. Terwijl er verscheidene H2 en H3 limo's rondrijden, zowel in het Nederlands- als het Franstalig gedeelte van België.

Comment

• ik had hem toch eerder int zwart gelakt, met originele P-velgen

Comment

Eéntje vanuit de oude doos, mijn vorige turbo cab:
                                  vetheid!

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Eindelijk bevestiging!

Comment

• Ja zeg, wat ne heme!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          Eindelijk bevestiging!

en wat een dikke velgen heeft die beemer

Comment

Working...
                                          X