Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk heb de Gallardo Superleggera 2 dagen in mijn bezit gehad. Ik denk dat dat toch wel vrij vergelijkbaar is. Dare I say ... een overtreffende trap van de CS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, en ligt jou dat, of niet? Hoe ervaar je zo'n auto's vergeleken met wat jij (denk ik) meer gewoon bent?
Als ik toch de circuitbug te pakken moest krijgen dan zou ik eerder naar een Lotus Exige S neigen denk ik. Iets betaalbaarder en vooral als je een foutje maakt is de pil een stuk makkelijker te slikken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIs die echt harder(/ te hard) en onhandiger dan een gewone gallardo? Of zou je hem eerder niet kopen omdat hij er niet als cabrio is.
Qua wegligging scoort ie natuurlijk een stuk beter dan de Spyder en om eerlijk te zijn wordt je er in de cabine niet te hard voor afgestraft. Het blijft relatief comfortabel.
Lightweight en Spyder gaan niet zo goed samen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEéntje vanuit de oude doos, mijn vorige turbo cab:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stixx Bekijk Berichten
Porsche Cayenne Stretch te Brussel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stixx Bekijk Berichten
Porsche Cayenne Stretch te Brussel
Nog net niet zo verkeerd als die oerlelijke hummer-limo (en ik dacht dat een hummer niet lelijker kon) maar hij komt toch al in de buurt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEéntje vanuit de oude doos, mijn vorige turbo cab:
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEindelijk bevestiging!
en wat een dikke velgen heeft die beemer
Comment
Comment