Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
    Ik dacht dat targa's over het algemeen het minst goed hun waarde behielden.
    dat dak rammelt,
    reden waarom onze pa zijne verkocht, die werd daar zot van
    't is in stof en er zit een plooi/opspan-mechanisme in

Comment

• Bestond er van de 996 een Targa-versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Bestond er van de 996 een Targa-versie?
        Uiteraard, maar pas vanaf 2002.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

faker...

Comment

• gespot in Gent paar dagen terug:

Comment

• foto's gemaakt met mijn iphone, sry had mijn goeie cam niet mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ik dacht eigenlijk van niet. 997 GT3 RS enkel in de 4 gekende kleurencombo's, en dan op 't eind ook nog in uni wit. That's all. Niks anders. Ik wist zefs niet dat je op 'n zilveren ook de zwarte stickers en wingtips en zo kon krijgen. Om heel eerlijk te zijn twijfel ik daar nog altijd een beetje aan ... omdat ik 't anders dacht te weten. Maar! Ik heb dat ook "maar" hier gelezen, dus voor hetzelfde geld is 't verkeerd.
                Gewoon zo te bestellen denk ik... ben op terugrit van Porsche days deze tegengekomen, was één van de laatst geleverde GT3RS'en en ook tegelijk de mooiste die ik ooit gezien heb, 1000km op de teller, ze waren hem aan het roderen

(deur was wel niet helemaal dicht op deze foto...)

Comment

• geef mar toe da ge uw 'lompheid' tegen de deur zijt gelopen steven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                    geef mar toe da ge uw 'lompheid' tegen de deur zijt gelopen steven

in de buurt van een P ben ik altijd behoedzaam

die gasten zouden me gekilled hebben denk ik mocht ik hun deur uit den haak getrokken hebben

wat een geile machine was dat jong... kan zo FIA gekeurd worden en hups ff 24 uren van franco gaan rijden en derna ermee naar huis bollen en in de garage zetten om sanderndaags pistolékes te gaan halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                      Gewoon zo te bestellen denk ik... ben op terugrit van Porsche days deze tegengekomen, was één van de laatst geleverde GT3RS'en en ook tegelijk de mooiste die ik ooit gezien heb, 1000km op de teller, ze waren hem aan het roderen

Fak! Zo metéén voor mij. Zilveren velgjes met Michelin P-Zero's voor op de gewone weg en als 't regent, en zwarte velgjes met slicks voor de leukere dagjes op afgesloten terrein.

Al die groene en oranje beesten vallen (naar mijn smaak) in 't niet hiermee, en die oranje accenten op de zwarte en de zilveren, mjah, ook niet m'n goesting.

Dit is soooooo nice.

Comment

in de buurt van een P ben ik altijd behoedzaam

die gasten zouden me gekilled hebben denk ik mocht ik hun deur uit den haak getrokken hebben

wat een geile machine was dat jong... kan zo FIA gekeurd worden en hups ff 24 uren van franco gaan rijden en derna ermee naar huis bollen en in de garage zetten om sanderndaags pistolékes te gaan halen
                        Toch ni, toch?

Om FIA-regulations-compatible te zijn moet je 't voorste deel van de rolkooi monteren, en zo mag je de openbare weg niet op. En 'k dacht dat je tijdens FIA-regs wedstrijden ook niet met gewone straatbanden mag rijden, en met race-banden (zelfs regenbanden mét groeven) mag je ook de openbare weg ni op.

Enfin, mierengeneuk i know, it's VERY very close en da's al genoeg.

't Leuke aan dat ding vind ik vooral dat je daarmee b.v. naar een trackday kan rijden en daar aangekomen zonder één sleutelke te verdraaien pardoes 't circuit op kan om dan 4 uur aan één stuk (wel nog tanken, uiteraard) rondjes te lappen, zonder dat dat ding een krimp geeft. En daarna gewoon *toink* weer naar huis.

Comment

• inderdaad gTa, das mierenneuken man die gasten reden gewoon rond met voorste deel van de kooi hoor, kon hem geen barst schelen dat dat nie mocht

héél leuk speelgoed en voor vele doelen inzetbaar, helaas heeft dit ook zijn prijskaartje

Comment

• Zouden de flikkers dat weten, dat dat niet mag?

Helemaal het einde zou GT-zilver zijn in dat geval, eigenlijk.

Comment

• ik wil best geloven dat die oude Targa's rammelden en misschien nog de eerste 996 ook (kinderziektes) maar vanaf pakweg MY2003 heb ik daar nog nooit klachten over gehoord.

997 Targa 4S is wat mij betreft de knapste 997

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten

foto's gemaakt met mijn iphone, sry had mijn goeie cam niet mee
                                aah de Jeroen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Mooie Carrera 2

patser
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• waaraan zien jullie dat?

Comment

• Bumpers?
                                      Last edited by ; 06/05/2008, 21:18.

Comment

Deze zondag nog gespot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          waaraan zien jullie dat?
                                          Dat is een GT3 Aero pack dacht ik.... maar ik dacht dat de GT3 daar ook kon mee worden uitgerust, dus ik zou ook niet weten hoe je kan zien dat dat een faker is.

Comment

Working...
                                          X