Hoeveel kost het na-plaatsen van een PSE voor een Carrera S (997) ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
By the way als er iemand zin heeft om dinsdag aanstaande 13 mei naar Zolder te komen ( er is een trackday) dan kan je gerust met mij een keer mee in de porsche over het circuit.
Ik zal er heel de dag zijn.
Alleen zou je het mij via pm moeten laten weten, mochten er teveel mensen afkomen zou dat ook weer een probleem zijn.
Dus zin in een rondje Zolder in de carrera 2S cabrio, jullie zijn uitgenodigd.
Comment
-
Mijn schoonma's new ride. Besteld begin november, en vandaag mogen afhalen.
Staan nu 99km's op, waarvan ik er 15 zelf heb mogen bijzetten.
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 211KB.
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 210KB.
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 191KB.
Mvg Mike.
Comment
-
En ik zou zo'n schoonma wel zien zitten....
Die van mij heeft een 13 jaar oude accord coupe en vind dat onze toekomstige A5 daar heel goed op lijkt
Ze is wel al 85 en eigenlijk een superwoman! Fietste zondag nog vlotjes 24km met ons mee, danst, wandelt, doet elke dag 1.1/2u gymnastiek!
Maar van auto's heeft ze geen kaas gegeten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDe ring, 'n POL-filter en 'n kofferbak is all you need (buiten de camera, lens en chauffeur )
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDe ring, 'n POL-filter en 'n kofferbak is all you need (buiten de camera, lens en chauffeur )
Ik zal wel achterrijden
Fuck ik wil dat nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWat een foto
CGT = Hoogste doel
@Rami: Je bent een zwijn dat je 'n Lambo voorrang gaf op een meesterwerk
Comment
-