Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Met het tragische ongeluk dat in de pers verscheen vind ik het opvallend hoe zwaar de wagen beschadigt is. Ik heb op het forum al pics gezien van gecrashte sportwagens en zou voorzichtig durven concluderen dat Porsche niet al te veilig is bij een aanrijding. Heb ik gelijk?BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenMet het tragische ongeluk dat in de pers verscheen vind ik het opvallend hoe zwaar de wagen beschadigt is. Ik heb op het forum al pics gezien van gecrashte sportwagens en zou voorzichtig durven concluderen dat Porsche niet al te veilig is bij een aanrijding. Heb ik gelijk?
Bij een (zwaar) ongeval is er altijd dat tikkeltje of geluk dat je nodig heb om er levend of zelfs ongedeerd uit te komen.
Laten we nu stellen, het voorbeeld van Sterchele, daar zijn de juiste omstandigheden nog niet van bekend dus kun je je ook niet op baseren.
Maar wat al vast staat is dat er geen andere wagens rechtstreeks bij betrokken waren, dus van een aanrijding is geen sprake.
Hij zou van de baan gegaan zijn, zo in een gracht die er juist naast ligt en daarin zou hij tegen een boom gekatapulteerd zijn..
Dan mag je volgens mij met gelijk welke wagen rijden, dan zijn je kansen wel zeer klein.
Ze zeiden toch ook direct dat de vermoedelijk snelheid zeer hoog zou geweest zijn , maar je mag daar 120 ( tenzij het al het stuk van 90 was , maar dat betwijfel ik ) en het zal wss zo wel zijn dat hij sneller reed, maar er zijn daar ( het stuk rond Beveren ) ook al veel ongevallen gebeurd waar de snelheid zéker niet hoger lag dan 120.
Als je een boom raakt heb je tegen 100 zelfs niet veel kans denk ik..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenBen een goeie 6 jaar geleden tegen 70 km/u op een boom gegaan (nadat ik eerst over een fietspad, tegen een verkeersbord en door een gracht geschoven ben) met mijn Jaguar XJ en mij hebben ze 2 maal moeten reanimeren tussen Oostmalle en Zoersel. Resultaat: 2 gebroken nekwervels, gebroken borstkas, schedelfractuur, gapende keelwonde, linkerschouder compleet in frut, vol glas van kop tot middel, ... Maar heb het overleeft en loop nog altijd rond, weliswaar niet meer zo deukvrij als voorheen. Dus een gezonde portie geluk kan/zal het verschil maken op zo'n moment.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Ik ben daar zelfs heilig van overtuigd. Ik vrees dat ik met veel andere merken een weduwe met een kindje van 1,5 jaar had nagelaten( if you know what I mean). Zou trouwens morgen direct terug ne Jag kopen, maar mijn vrouwtje vindt dit niet zo een goed idee... Vanaf ik van haar terug een go-ahead krijg is de kans groot dat er terug nen XJ of nen XK komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk BerichtenSinds jaren scoort Porsche goed tot zeer goed qua veiligheid.
Bij een (zwaar) ongeval is er altijd dat tikkeltje of geluk dat je nodig heb om er levend of zelfs ongedeerd uit te komen.
Laten we nu stellen, het voorbeeld van Sterchele, daar zijn de juiste omstandigheden nog niet van bekend dus kun je je ook niet op baseren.
Maar wat al vast staat is dat er geen andere wagens rechtstreeks bij betrokken waren, dus van een aanrijding is geen sprake.
Hij zou van de baan gegaan zijn, zo in een gracht die er juist naast ligt en daarin zou hij tegen een boom gekatapulteerd zijn..
Dan mag je volgens mij met gelijk welke wagen rijden, dan zijn je kansen wel zeer klein.
Ze zeiden toch ook direct dat de vermoedelijk snelheid zeer hoog zou geweest zijn , maar je mag daar 120 ( tenzij het al het stuk van 90 was , maar dat betwijfel ik ) en het zal wss zo wel zijn dat hij sneller reed, maar er zijn daar ( het stuk rond Beveren ) ook al veel ongevallen gebeurd waar de snelheid zéker niet hoger lag dan 120.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk vind alleen die racenummers niet zo goed passen bij de klassieke kleuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk vind alleen die racenummers niet zo goed passen bij de klassieke kleuren...Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenGoe bezeg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk vind alleen die racenummers niet zo goed passen bij de klassieke kleuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichten
Zoek de zeven verschillen
Comment
Comment