Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts



  • Comment




    • Comment


      • Afgrijselijk, en als je toch wil tunen koop dan een RK Coupé...

        Comment


        • Mottig geval

          Comment


          • Met het tragische ongeluk dat in de pers verscheen vind ik het opvallend hoe zwaar de wagen beschadigt is. Ik heb op het forum al pics gezien van gecrashte sportwagens en zou voorzichtig durven concluderen dat Porsche niet al te veilig is bij een aanrijding. Heb ik gelijk?
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

            Comment


            • ik denk van niet eigenlijk
              als je aan 200 tegen een boom knalt, schiet er volgens mij nooit veel van de auto over, welke dat ook is. dat is nu eenmaal het riscico dat je neemt als je zo snel gaat rijden

              Comment


              • Ik zie de laatste tijd best veel Porsches, is dat met het weer of doen ze gewoon goeie zaken de laatste tijd?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                  Met het tragische ongeluk dat in de pers verscheen vind ik het opvallend hoe zwaar de wagen beschadigt is. Ik heb op het forum al pics gezien van gecrashte sportwagens en zou voorzichtig durven concluderen dat Porsche niet al te veilig is bij een aanrijding. Heb ik gelijk?
                  Sinds jaren scoort Porsche goed tot zeer goed qua veiligheid.
                  Bij een (zwaar) ongeval is er altijd dat tikkeltje of geluk dat je nodig heb om er levend of zelfs ongedeerd uit te komen.

                  Laten we nu stellen, het voorbeeld van Sterchele, daar zijn de juiste omstandigheden nog niet van bekend dus kun je je ook niet op baseren.
                  Maar wat al vast staat is dat er geen andere wagens rechtstreeks bij betrokken waren, dus van een aanrijding is geen sprake.
                  Hij zou van de baan gegaan zijn, zo in een gracht die er juist naast ligt en daarin zou hij tegen een boom gekatapulteerd zijn..
                  Dan mag je volgens mij met gelijk welke wagen rijden, dan zijn je kansen wel zeer klein.

                  Ze zeiden toch ook direct dat de vermoedelijk snelheid zeer hoog zou geweest zijn , maar je mag daar 120 ( tenzij het al het stuk van 90 was , maar dat betwijfel ik ) en het zal wss zo wel zijn dat hij sneller reed, maar er zijn daar ( het stuk rond Beveren ) ook al veel ongevallen gebeurd waar de snelheid zéker niet hoger lag dan 120.
                  Als je een boom raakt heb je tegen 100 zelfs niet veel kans denk ik..

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
                    ...
                    Als je een boom raakt heb je tegen 100 zelfs niet veel kans denk ik..
                    Ben een goeie 6 jaar geleden tegen 70 km/u op een boom gegaan (nadat ik eerst over een fietspad, tegen een verkeersbord en door een gracht geschoven ben) met mijn Jaguar XJ en mij hebben ze 2 maal moeten reanimeren tussen Oostmalle en Zoersel. Resultaat: 2 gebroken nekwervels, gebroken borstkas, schedelfractuur, gapende keelwonde, linkerschouder compleet in frut, vol glas van kop tot middel, ... Maar heb het overleeft en loop nog altijd rond, weliswaar niet meer zo deukvrij als voorheen. Dus een gezonde portie geluk kan/zal het verschil maken op zo'n moment.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                      Ben een goeie 6 jaar geleden tegen 70 km/u op een boom gegaan (nadat ik eerst over een fietspad, tegen een verkeersbord en door een gracht geschoven ben) met mijn Jaguar XJ en mij hebben ze 2 maal moeten reanimeren tussen Oostmalle en Zoersel. Resultaat: 2 gebroken nekwervels, gebroken borstkas, schedelfractuur, gapende keelwonde, linkerschouder compleet in frut, vol glas van kop tot middel, ... Maar heb het overleeft en loop nog altijd rond, weliswaar niet meer zo deukvrij als voorheen. Dus een gezonde portie geluk kan/zal het verschil maken op zo'n moment.
                      amaai,maar Jaguar heeft toch de naam zeer crashveilig te zijn?
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

                      Comment


                      • Ik ben daar zelfs heilig van overtuigd. Ik vrees dat ik met veel andere merken een weduwe met een kindje van 1,5 jaar had nagelaten( if you know what I mean). Zou trouwens morgen direct terug ne Jag kopen, maar mijn vrouwtje vindt dit niet zo een goed idee... Vanaf ik van haar terug een go-ahead krijg is de kans groot dat er terug nen XJ of nen XK komt.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
                          Sinds jaren scoort Porsche goed tot zeer goed qua veiligheid.
                          Bij een (zwaar) ongeval is er altijd dat tikkeltje of geluk dat je nodig heb om er levend of zelfs ongedeerd uit te komen.

                          Laten we nu stellen, het voorbeeld van Sterchele, daar zijn de juiste omstandigheden nog niet van bekend dus kun je je ook niet op baseren.
                          Maar wat al vast staat is dat er geen andere wagens rechtstreeks bij betrokken waren, dus van een aanrijding is geen sprake.
                          Hij zou van de baan gegaan zijn, zo in een gracht die er juist naast ligt en daarin zou hij tegen een boom gekatapulteerd zijn..
                          Dan mag je volgens mij met gelijk welke wagen rijden, dan zijn je kansen wel zeer klein.

                          Ze zeiden toch ook direct dat de vermoedelijk snelheid zeer hoog zou geweest zijn , maar je mag daar 120 ( tenzij het al het stuk van 90 was , maar dat betwijfel ik ) en het zal wss zo wel zijn dat hij sneller reed, maar er zijn daar ( het stuk rond Beveren ) ook al veel ongevallen gebeurd waar de snelheid zéker niet hoger lag dan 120.
                          Als je een boom raakt heb je tegen 100 zelfs niet veel kans denk ik..
                          wat ik raar vindt is dat de auto van de cois direct naar rechts is gekapt... dat zie je aan de sporen... mss uitwijkmaneuvre voor een beest en dan controle kwijt ofzo... raar ongeval in elk geval, en de P ziet er ni uit... je herkent enkel nog maar 2 velgen

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

                            Perfectie²

                            Comment


                            • Ik vind alleen die racenummers niet zo goed passen bij de klassieke kleuren...

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                Ik vind alleen die racenummers niet zo goed passen bij de klassieke kleuren...
                                Goe bezeg

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Ik vind alleen die racenummers niet zo goed passen bij de klassieke kleuren...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                  Goe bezeg

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Goe bezeg
                                    Droog

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Ik vind alleen die racenummers niet zo goed passen bij de klassieke kleuren...
                                      58 is het racenummer van de Turbo...

                                      Comment




                                      • Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichten


                                          Zoek de zeven verschillen
                                          Kzie alleen een verschil in kleur

                                          Comment

                                          Working...
                                          X