Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDie is daar nooit verkrijgbaar geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenKan die dan niet ingevoerd zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenMss vind die mens dat gewoon mooi...
Dat lijkt me ten eerste al zéér sterk, en ten tweede, 't is niet dat dat iets is dat erop gekleefd is, dat is echt een extra stootbumper dat daaronder steekt he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten@Porker: ik heb die full black 997 GT3 waar ik een tijdje geleden van sprak nog eens gespot.
Vet kot(uiteraard)!
In de Armendaal in Everberg woont een kerel die eerst een 996 GT3 RS had, dan een 996 GT2, kans bestaat dat 'ie van daar komt dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDie moet dan van in de buurt zijn?
In de Armendaal in Everberg woont een kerel die eerst een 996 GT3 RS had, dan een 996 GT2, kans bestaat dat 'ie van daar komt dus
Die 2 andere heb ik nooit gezien.
Comment
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten???
Dat lijkt me ten eerste al zéér sterk, en ten tweede, 't is niet dat dat iets is dat erop gekleefd is, dat is echt een extra stootbumper dat daaronder steekt he...
Ben er ook ni voor te vinden, maar het kan toch? Of gewoon om iets te hebben dat een ander niet heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenKnappe Carrera S'en
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk vind 't ook héél knap, die lobsters in Seal Grey, het geel dat ook terugkomt in de PCCB's, die spijltjes van de luchthappers vooraan zwart gespoten, echt knap geheel!
Oh ja, 't is een -20mm!
ik vroeg me al af wat er anders was aan die voorbumper! en die velgen staan er beeldig onder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDat dacht ik niet neen.
Comment
-
Gisteren mijn vuurdoop gehad in een Porsche!
Het was een zwarte 1990 964 Carrera 4 met 3.6-blok, wat een kar
Die messcherpe sturing, die wegligging, die schorre sound van een aircooled flatsix icm een belachelijk luide cup-uitlaat, die furieuze acceleratie (ik zat aan 180 voor ik er erg in had).
Den deze heeft het zwaar te pakken, spijtig dat het voorlopig niet voor mij is weggelegd En zeggen dat ik het vroeger nooit echt voor Porsche had...
Wel een hele ontnuchtering toen ik terug in m'n fünfer kroop
Comment
Comment