Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
    Zal wel gewoon een Amerikaanse GT3 RS zijn waarschijnlijk.
    Die is daar nooit verkrijgbaar geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Die is daar nooit verkrijgbaar geweest
      Kan die dan niet ingevoerd zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
        Kan die dan niet ingevoerd zijn?
        In dat geval zou 'ie dan toch euro-spec zijn en bijgevolg niet die Amerikaanse bumpers hebben?

Comment

• Mss vind die mens dat gewoon mooi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
            Mss vind die mens dat gewoon mooi...
            ???

Dat lijkt me ten eerste al zéér sterk, en ten tweede, 't is niet dat dat iets is dat erop gekleefd is, dat is echt een extra stootbumper dat daaronder steekt he...

Comment

• Nog enkele verloren pics van op m'n vorige pc teruggevonden...

Hoe ik m'n 996 GT3 RS zou willen

Comment

• Zeer vet...

Comment

• Knappe Carrera S'en

Comment

• @Porker: ik heb die full black 997 GT3 waar ik een tijdje geleden van sprak nog eens gespot.
                    Vet kot(uiteraard)!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      @Porker: ik heb die full black 997 GT3 waar ik een tijdje geleden van sprak nog eens gespot.
                      Vet kot(uiteraard)!
                      Die moet dan van in de buurt zijn?

In de Armendaal in Everberg woont een kerel die eerst een 996 GT3 RS had, dan een 996 GT2, kans bestaat dat 'ie van daar komt dus

Comment

Die moet dan van in de buurt zijn?

In de Armendaal in Everberg woont een kerel die eerst een 996 GT3 RS had, dan een 996 GT2, kans bestaat dat 'ie van daar komt dus
                        Ik weet dat er daar iemand jaren geleden een gele 996 GT3 heeft gehad.
                        Die 2 andere heb ik nooit gezien.

Comment

Knappe Carrera S'en

nog nog nog
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

???

Dat lijkt me ten eerste al zéér sterk, en ten tweede, 't is niet dat dat iets is dat erop gekleefd is, dat is echt een extra stootbumper dat daaronder steekt he...

Ben er ook ni voor te vinden, maar het kan toch? Of gewoon om iets te hebben dat een ander niet heeft.

Comment

• Comment

Knappe Carrera S'en

ja! helemaal mijn smaak!

Comment

• Ik vind 't ook héél knap, die lobsters in Seal Grey, het geel dat ook terugkomt in de PCCB's, die spijltjes van de luchthappers vooraan zwart gespoten, echt knap geheel!

Oh ja, 't is een -20mm!

Comment

Ik vind 't ook héél knap, die lobsters in Seal Grey, het geel dat ook terugkomt in de PCCB's, die spijltjes van de luchthappers vooraan zwart gespoten, echt knap geheel!

Oh ja, 't is een -20mm!
                                    Jip, 't zijn die knappe details zoals het geel dat terug komt in de remmen, gordels, waarschijnlijk ook stitching, ..

ik vroeg me al af wat er anders was aan die voorbumper! en die velgen staan er beeldig onder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      Dat dacht ik niet neen.
                                      Neen die was niet in de States te verkrijgen, en volgens mij staat die RS op Dubai nummerplaat.

Comment

• Gisteren mijn vuurdoop gehad in een Porsche!

Het was een zwarte 1990 964 Carrera 4 met 3.6-blok, wat een kar

Die messcherpe sturing, die wegligging, die schorre sound van een aircooled flatsix icm een belachelijk luide cup-uitlaat, die furieuze acceleratie (ik zat aan 180 voor ik er erg in had).

Den deze heeft het zwaar te pakken, spijtig dat het voorlopig niet voor mij is weggelegd En zeggen dat ik het vroeger nooit echt voor Porsche had...

Wel een hele ontnuchtering toen ik terug in m'n fünfer kroop

Comment

Working...
                                        X