Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenbijna vergeten , maar gisteren stond de nieuwe GT3 naast mij aan de lichten van een Porsche liefhebber hier uit het dorp
ik heb nog vlug een foto kunnen nemen ... die ronk
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenbijna vergeten , maar gisteren stond de nieuwe GT3 naast mij aan de lichten van een Porsche liefhebber hier uit het dorp
ik heb nog vlug een foto kunnen nemen ... die ronk
Comment
-
Aaight
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenIemand enig idee hoeveel exemplaren er nog rondrijden van zo'n 944 cabrio ?
Meeste komen wel niet zo veel (meer) buiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenondanks 't feit da'k al heel lang een ECHTE-porsche-fanaat ben (911aircooled),
moet ik zeggen da'k steeds meer goesting krijg in een cayman ipv een 911
midlife-crisis in zicht?
(of misschien 't feit dat het moment van bestellen en zelf betalen dichterbij komt...)
Niks mis met een middenmotor toch?
Probeer maar eens een Cayman S te volgen in de Ardennen met een 911 Carrera (equal driver skills)
Walter Rörhl legde een rondje Nordschleife sneller af met de Cayman S dan met de Carrera S (355pk) En op de versie met leistungssteigerung 381pk moest de Cayman 0,5sec. toegeven.
Om maar te zeggen: qua prijs/prestaties/rijplezier is een Cayman S een far better deal dan een 911 die op zich ook een schitterende auto is natuurlijk.
En nu niet beginnen over het "voordeel" van die onbruikbare achterzitjes in de 911 waar toch nooit iemand (letterlijk) inkruipt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenParkeren, niet altijd even gemakkelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZalig masjien, maar wel een achteruitgang als je van een wit/rode 996 GT3 RS komt ihmo..
de GT3 van de 997 is echt wel bloedheet in wit. En rood met wit is er zo over. horrible. net zoals die blauwe velgen. god knows why!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZalig masjien, maar wel een achteruitgang als je van een wit/rode 996 GT3 RS komt ihmo..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenThey did it again...
Comment
Comment