Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
    Vette kleurencombi

Faaak prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      bijna vergeten , maar gisteren stond de nieuwe GT3 naast mij aan de lichten van een Porsche liefhebber hier uit het dorp

ik heb nog vlug een foto kunnen nemen ... die ronk

Zalig masjien, maar wel een achteruitgang als je van een wit/rode 996 GT3 RS komt ihmo..
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        bijna vergeten , maar gisteren stond de nieuwe GT3 naast mij aan de lichten van een Porsche liefhebber hier uit het dorp

ik heb nog vlug een foto kunnen nemen ... die ronk

Comment

• Aaight

1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Voorganger:

( Bron )
            1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Gespot bij Intrax:

Comment

• Comment

• Mini in CGT:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                    Iemand enig idee hoeveel exemplaren er nog rondrijden van zo'n 944 cabrio ?

Er zijn er nog heel veel in omloop alleszins als je de advertenties bekijkt.

Meeste komen wel niet zo veel (meer) buiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                      ondanks 't feit da'k al heel lang een ECHTE-porsche-fanaat ben (911aircooled),
                      moet ik zeggen da'k steeds meer goesting krijg in een cayman ipv een 911
                      midlife-crisis in zicht?

(of misschien 't feit dat het moment van bestellen en zelf betalen dichterbij komt...)
                      Ondanks?
                      Niks mis met een middenmotor toch?
                      Probeer maar eens een Cayman S te volgen in de Ardennen met een 911 Carrera (equal driver skills)

Walter Rörhl legde een rondje Nordschleife sneller af met de Cayman S dan met de Carrera S (355pk) En op de versie met leistungssteigerung 381pk moest de Cayman 0,5sec. toegeven.

Om maar te zeggen: qua prijs/prestaties/rijplezier is een Cayman S een far better deal dan een 911 die op zich ook een schitterende auto is natuurlijk.

En nu niet beginnen over het "voordeel" van die onbruikbare achterzitjes in de 911 waar toch nooit iemand (letterlijk) inkruipt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Parkeren, niet altijd even gemakkelijk
                        kvind die 986 toch ni mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                          Zalig masjien, maar wel een achteruitgang als je van een wit/rode 996 GT3 RS komt ihmo..
                          helemaal niet mee eens

de GT3 van de 997 is echt wel bloedheet in wit. En rood met wit is er zo over. horrible. net zoals die blauwe velgen. god knows why!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                            vond z'n voorganger ook wel beter eigenlijk... zie die kerel hier ook soms rondrijden heb hier normaal z'n e-mailadres nog ergens, zal eens mailen voor ne shoot

Comment

• Sorry, maar ik denk dat die gast die wagen niet koopt voor de looks.

Comment

• Comment

• Dit is zo tempting

Mening?

Comment

• Enorm vet!! Ik ben er de laatste tijd ook zot van aant worden.. Toen ik er zo een paar op een meeting heb zien staan

Het is eigenlijk de banaming daarvan? Een turbo is 930, is dat bij de andere modellen ook zo, of gewoon 911?

Comment

• They did it again...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                        They did it again...

No hotlinking.

Comment

• Geluid Porsche 993 4S >>>>>>>>>>>>>>>>>>> S6 !

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X