Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Begrijp niet dat je met een GT3RS zulke stoten uithaalt ... je hoort en voelt toch dat je ertegenaan zit me dunkt? Gewoon ff doourduwen moet den deze gedacht hebben, dien trottoir wijkt wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMijn excuses, maar een beetje piloot knalt zijn GT3RS niet tegen de stoeprand op die manier. Het gaat hier niet over een krasje he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIs dat geen flexibele lip die gewoon terugplooit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenJa, die is flexibel maar geloof me gerust dat die lip er niet uit zal zien
lak zal er zeker afzijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHij is de auto gewoon niet waard, je bent gewoon stom als je dit overkomt.
Hans.
Ik had zo enkele maanden terug mijn handrem net niet genoeg aangetrokken waardoor de auto met z'n gat half op de baan stond. Ben ik nu die auto niet waard? Ik denk van wel, maar het is gewoon een stom voorval dat gebeurd is, en daar kan je uit leren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIedereen doet toch wel iets doms waarvan hij dan ook achteraf denkt 'damn, hoe kon ik dat nu gedaan hebben?!'
Ik had zo enkele maanden terug mijn handrem net niet genoeg aangetrokken waardoor de auto met z'n gat half op de baan stond. Ben ik nu die auto niet waard? Ik denk van wel, maar het is gewoon een stom voorval dat gebeurd is, en daar kan je uit leren.
mijn maat heeft dan snel de pook in N gegooid en met zijn arm over de middenconsole gehangen om zo met zijn hand op de rem te staan
ben ik die auto niet waard --> neen idd
zo zie je maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik ben ooit eens uitgestapt uit de porsche terwijl hij nog in D stond
mijn maat heeft dan snel de pook in N gegooid en met zijn arm over de middenconsole gehangen om zo met zijn hand op de rem te staan
ben ik die auto niet waard --> neen idd
zo zie je maar
Gelukkig was de eigenaar te zat om door te hebben wat er gebeurde en was er plaats genoeg achter de wagen, anders kon ik 200k gaan dokken
Ben er dan maar terug ingesprongen en hem op P gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk ben zo eens uit een S gestapt terwijl die nog in R stond terwijl ik dacht dat ie in P stond
Gelukkig was de eigenaar te zat om door te hebben wat er gebeurde en was er plaats genoeg achter de wagen, anders kon ik 200k gaan dokken
Wie rijdt er nu ook met een Porsche automaat....?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk ben zo eens uit een S gestapt terwijl die nog in R stond terwijl ik dacht dat ie in P stond
Comment
Comment