Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Misschien zijn in Dubai die stootblokken ook verplicht of is er nog meer US-spec aan dan dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      Denk dat ie wel weet dat 't een turbo s is, hoor.

haha zalig, tuurlijk weet ik dat hij weet dat dat een turbo s is. Ik zei het gewoon om aan anderen duidelijk te maken dat dit geen gewone turbo is, aangezien velen het verschil niet merken, en om mijn mening te zeggen over de verschillen zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
        Man geslaagdste Porsche allertijden!
        nu zijn we aant praten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
          Porsche en perfectie qua looks..

=

Gaat ie 'm nu houden trouwens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
            Gaat ie 'm nu houden trouwens?
            Blijft voorlopig nog thuis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
              Blijft voorlopig nog thuis

en terecht!!!!!!!!

Comment

• Aré kroket!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Aré kroket!
                  En ik vond die zwarte velgen op een M5 al verkrachting
                  Wat is dit dan?

Comment

• Soms vraag ik mij toch af wat sommigen in godsnaam bezielt om zo'n gedrocht te durven samenstellen, laat staan ermee te rijden! Het enige knappe aan die Cayenne zijn de achterlichten.

Comment

• Hahahahah, die Cayenne

Comment

• Ik ben aangenaam verrast door de 996 turbo zeg

Sound was veel beter dan verwacht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Ik ben aangenaam verrast door de 996 turbo zeg

Sound was veel beter dan verwacht!
                          Ik vind het eigenlijk heerlijk discreet zoals een 996 turbo moet zijn. Echt luid kan je hem niet noemen

Comment

• Ik heb niet veel ervaring met Porsches, dus misschien ben ik al wat snel tevredengesteld qua sound.

Maar ik vond 'm altijd een beetje een saai imago hebben op een of andere manier. Sinds ik 'm vol in actie zag heb ik er toch een andere indruk van.

Worden die eigenlijk ook vaak gebruikt op circuit, of is het echt not done met een geblazen Porsche?

Comment

Worden die eigenlijk ook vaak gebruikt op circuit, of is het echt not done met een geblazen Porsche?
                              GT2 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                GT2 ?
                                Zoals ik al zei, ik een mini-n00b op dat vlak

Nee serieus...wat zijn zowat de downsides aan een 996 turbo, gesteld dat je'm op circuit zou willen gebruiken?

Comment

Zoals ik al zei, ik een mini-n00b op dat vlak

Nee serieus...wat zijn zowat de downsides aan een 996 turbo, gesteld dat je'm op circuit zou willen gebruiken?
                                  996 turbo heeft wel wat last van onderstuur, maar ook niet overdreven.

Denk niet dat er veel downsides zijn buiten het wat hoge gewicht ...

Comment

Ik heb niet veel ervaring met Porsches, dus misschien ben ik al wat snel tevredengesteld qua sound.

Maar ik vond 'm altijd een beetje een saai imago hebben op een of andere manier. Sinds ik 'm vol in actie zag heb ik er toch een andere indruk van.

Een turbo komt inderdaad niet veel op het circuit. Ik denk dat dat vooral komt omwille van de turbo, die bij hoge temperaturen minder effect heeft en dan heb je het turbogat ook nog. Maar ik zit niet in de racerij, dus ik gok maar wat.

Moest ik nu een Turbo kopen, ik stak er een andere uitlaatlijn onder. Moest ik 50 zijn en een Turbo kopen, dan is dat van minder belang denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichten
                                      Een turbo komt inderdaad niet veel op het circuit. Ik denk dat dat vooral komt omwille van de turbo, die bij hoge temperaturen minder effect heeft en dan heb je het turbogat ook nog. Maar ik zit niet in de racerij, dus ik gok maar wat.

Moest ik nu een Turbo kopen, ik stak er een andere uitlaatlijn onder. Moest ik 50 zijn en een Turbo kopen, dan is dat van minder belang denk ik.
                                      De 2 edo porsches op de ring zijn ook turbo's in de basis ...
                                      Voor zover er nog iets van die basis overschiet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        996 turbo heeft wel wat last van onderstuur, maar ook niet overdreven.

Denk niet dat er veel downsides zijn buiten het wat hoge gewicht ...
                                        Ok thx.

Hier in Zwitserland staan er geschift veel te koop, van die 996'en turbo.

Comment

Ok thx.

Hier in Zwitserland staan er geschift veel te koop, van die 996'en turbo.
                                          Is het wat ik denk ?

Comment

Working...
                                          X