Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat ik eentje ga kopen? Nee hoor voorlopig toch al zeker niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat ik eentje ga kopen? Nee hoor voorlopig toch al zeker niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtenwelke kleur?
Géén idee man, ik ken niks van die wagen. Maar ik ga het is wat nader bekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenCorre, jij mag toch ni klagen over de sound van je RS6 zeker??? Elke keer als je voorbij kwam scheuren was dat zo'n zalig geluid. D, mijn bijzit was er ook vol lof over!
Echt, ik had nooit gedacht dat een wagen in zo'n brede tunnel dergelijk geluid kon produceren.
Ik begrijp je comments over de tunnels in Brussel ook meteen nét iets beter
Thanks in ieder geval, ik mag zeker niet klagen, thanks to Milltek...
Maar ik ben gewoon erg aangenaam verrast van die 996 turbo, had 'm mij veel saaier voorgesteld, zowel qua prestaties als qua geluid. En de PEF wist z'n gas anders ook wel staan, heerlijke mentaliteit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIn de Craeybeckx was ik toch ff aan het twijfelen of m'n motor überhaupt nog aanstond
Echt, ik had nooit gedacht dat een wagen in zo'n brede tunnel dergelijk geluid kon produceren.
Ik begrijp je comments over de tunnels in Brussel ook meteen nét iets beter
Thanks in ieder geval, ik mag zeker niet klagen, thanks to Milltek...
Maar ik ben gewoon erg aangenaam verrast van die 996 turbo, had 'm mij veel saaier voorgesteld, zowel qua prestaties als qua geluid. En de PEF wist z'n gas anders ook wel staan, heerlijke mentaliteit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenGast, jij hebt de vetste sound van AW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVergeet niet dat daar een Europipe onder stak hé
Indd, stage 2 blijkbaar. Schijnt dan wel nodig te zijn. Maar als ik een (sport)wagen koop is een andere uitlaat sowieso een must, niet echt een hindernis dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDanku
Je bent er nog "volgens mij" vergeten voor te zetten
Maar nogmaals, ik klaag niet over het geluid van m'n kar hoor...996TT heeft gewoon een snaar geraakt bij mij...weer iets om naar uit te kijken
Als er iemand met een SL55 AMG komt aandraven ben je wel de sigaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAub
Als er iemand met een SL55 AMG komt aandraven ben je wel de sigaar.
Tja....dat er altijd iemand zal zijn die sneller / een betere sound heeft, daar heb ik me al lang bij neergeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVergeet niet dat daar een Europipe onder stak héOorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIndd, stage 2 blijkbaar. Schijnt dan wel nodig te zijn. Maar als ik een (sport)wagen koop is een andere uitlaat sowieso een must, niet echt een hindernis dus.
Comment
Comment