Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Corre, jij mag toch ni klagen over de sound van je RS6 zeker??? Elke keer als je voorbij kwam scheuren was dat zo'n zalig geluid. D, mijn bijzit was er ook vol lof over!
Corre, jij mag toch ni klagen over de sound van je RS6 zeker??? Elke keer als je voorbij kwam scheuren was dat zo'n zalig geluid. D, mijn bijzit was er ook vol lof over!
In de Craeybeckx was ik toch ff aan het twijfelen of m'n motor überhaupt nog aanstond
Echt, ik had nooit gedacht dat een wagen in zo'n brede tunnel dergelijk geluid kon produceren.
Ik begrijp je comments over de tunnels in Brussel ook meteen nét iets beter
Thanks in ieder geval, ik mag zeker niet klagen, thanks to Milltek...
Maar ik ben gewoon erg aangenaam verrast van die 996 turbo, had 'm mij veel saaier voorgesteld, zowel qua prestaties als qua geluid. En de PEF wist z'n gas anders ook wel staan, heerlijke mentaliteit!
In de Craeybeckx was ik toch ff aan het twijfelen of m'n motor überhaupt nog aanstond
Echt, ik had nooit gedacht dat een wagen in zo'n brede tunnel dergelijk geluid kon produceren.
Ik begrijp je comments over de tunnels in Brussel ook meteen nét iets beter
Thanks in ieder geval, ik mag zeker niet klagen, thanks to Milltek...
Maar ik ben gewoon erg aangenaam verrast van die 996 turbo, had 'm mij veel saaier voorgesteld, zowel qua prestaties als qua geluid. En de PEF wist z'n gas anders ook wel staan, heerlijke mentaliteit!
Indd, stage 2 blijkbaar. Schijnt dan wel nodig te zijn. Maar als ik een (sport)wagen koop is een andere uitlaat sowieso een must, niet echt een hindernis dus.
Indd, stage 2 blijkbaar. Schijnt dan wel nodig te zijn. Maar als ik een (sport)wagen koop is een andere uitlaat sowieso een must, niet echt een hindernis dus.
Ik ken nog een of andere nozem die voor ie 'm verkocht nog 'n stage 3 loud europipe onder z'n 996 turbo cab had steken. One crazy mofo I tells ya!
Comment