Voor mij graag een zwarte GT2.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDie kapkleur is idd wel voor mietjes
Mooiste uitvoering van de SportDesign velg die 'k ooit zag!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWeet je? Mietjes zijn het die hun velgen niet pimpen, bijvoorbeeld op deze manier!
Mooiste uitvoering van de SportDesign velg die 'k ooit zag!
Ah, and I'm back, to myself!
edith deelt mede dat de voorkeur wel nog steeds gaat naar Carrera Sportjes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenedith deelt mede dat de voorkeur wel nog steeds gaat naar Carrera Sportjes...
Welkom terug Knorper!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenNormaal ben ik niet te vinden voor dat soort "paintjobs", maar het heeft iets!
Echt nog wel knap eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtendie laatste, die platen zijn er gelijk amateuristisch opgevezen. ni echt mijn ding
Dat is stock door Porsche.... Believe me, dat is heel wat dikker dan uwe boxster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichten
Dat is stock door Porsche.... Believe me, dat is heel wat dikker dan uwe boxster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk volg niet meer. Gaat het over die 993 GT2? Het platenwerk aan de zijkant misschien?
Ik vind da er ook ni uitzien eerlijk gezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent gaat over die bredere wielkassen enzo, die gelijk met poprevetten zijn vastgezet.
Ik vind da er ook ni uitzien eerlijk gezegd
Maar er zal wel een reden achter zitten zeker.
Comment
Comment