Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze namiddag bij Carrera Motors wat gerief gaan halen en daar ondertussen es mijnen toer gedaan natuurlijk ... kwijl kwijl....
Buiten vooraan op de parking stond een zilveren GT geparkeerd met veel stof op en ook binnenin was ie nie echt proper, bizar hé voor zo'n beest ? En wat me super opviel, was de in aluminium kleur gespoten plastiek inleg Damn zeg, zo lelijk op nen otto van 500k ??? Dat kan toch niet hé... dat ze daar es echte alu insteken, tzal op die paar grammen toch nie aankomen ??? Fak da was lelijk, kzou er nie willen opkijken ikke !
Binnen in de showroom vond ik de mooiste een 997 cab in da maccedonia kleurke en cuba interieur... of hoe noemt da nu ook weeral, twas beide een soort een van bruin, prachtig !
Binnen in de showroom vond ik de mooiste een 997 cab in da maccedonia kleurke en cuba interieur... of hoe noemt da nu ook weeral, twas beide een soort een van bruin, prachtig !
Comment