Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Eigenlijk toch niet zo lelijk

Comment

• Ik vind het buitengewoon geslaagd !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            1. kvind die streep echt niet knap
            2. eens wat minder photoshop in hun foto's zou ook wel leuk zijn... tziet er totaal niet natuurlijk uit en de bewegingslijnen kloppen ook gewoon niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
              1. kvind die streep echt niet knap
              2. eens wat minder photoshop in hun foto's zou ook wel leuk zijn... tziet er totaal niet natuurlijk uit en de bewegingslijnen kloppen ook gewoon niet
              idem...

Comment

• Fotograaf voor Porsche die zijn beweging niet juist krijgt....zou me verbazen.

Comment

• Foto staat wel niet op Porsche site...

Comment

• De prefacelift van de 997 zal dus zeker nog minstens even mooi zijn dan de facelift die er nu aan komt, dat staat voor mij al vast.
                    Als de prijzen zouden gaan dalen van de prefacelift 997 modellen is dit alleen maar goed voor de 2dehands kopers want zij zullen zeker geen verouderd model hebben..

De achterlichten vind ik zeker niet mis, gaat een beetje mee met de rondingen.
                    De verbindingsbalk zoals op de foto's hierboven vind ik dik tegenvallen, veel te dun.. Ik denk dat dat veel mooier zou zijn mocht die zo breed zijn dat die typeaanduiding er niet meer op kan, dus ongeveer de volledige breedte van de lichten. Maarja, voor mij moet de typeaanduiding er op ( bij gelijk welke Porsche ) dus mocht die balk breder zijn, waar moet die typeaanduiding dan heen..?
                    Ook vind ik het spijtig dat elk Carrera-model terug dezelfde front krijgt.
                    De 997 S-modellen hadden een andere front moeten krijgen ( of deze.. en de gewone Carrera's dan een andere ( beschaafdere ) , zoals het was met de 996 carrera 4S.

Comment

• De 993 blijft voor mij de mooiste 911, kwas dan ook blij dat de 996 C4S een doorlopende achterlichtpartij kreeg en dat is nu niet anders

I like it !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                        De 993 blijft voor mij de mooiste 911, kwas dan ook blij dat de 996 C4S een doorlopende achterlichtpartij kreeg en dat is nu niet anders

I like it !
                        Ik was ook blij met de 996 C4S, daar was de doorlopende lijn best knap imo. Bij de 997 lijkt het een beetje geforceerd. Mss is het nog wennen, ws wel. We zullen zien zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
                          Fotograaf voor Porsche die zijn beweging niet juist krijgt....zou me verbazen.
                          correctie photoshopper die 't niet goed krijgt

zo te zien stond bij opname de wagen gewoon stil en is de beweging achteraf toegevoegd. Rechtsonder zie je duidelijk dat de bewegingslijnen zijn toegevoegd en niet natuurlijk zijn. Bewegingslijnen in verschillende richtingen op 1 foto zijn nu eenmaal niet zo natuurlijk das 't probleem de dag van vandaag de merde van photoshop... de fotografen maken snel hun technische correcte basisfoto en dan gaan de photoshoppers aan 't werk met alle gevolgen van dien als je die foto's met een geoeffend oog eens beter gaat bestuderen. Kheb hier zo ook een poster van een 996 GT3 MKII op circuit (gekregen opt autosalon terug) en kheb die eens met een maat zitten analyseren en die wagen is zo te zien zelfs in studio gemaakt en op de aparte foto van 't circuit gevoegd... beweging klopt niet, reflecties en schaduwen kloppen ook niet perfect... bende amateurs Ok 't oogt niet slecht op eerste zicht en 99,9% van de mensen zal er niet over vallen maar waar is de beroepseer gebleven?

just my 2 cents

Comment

• Woow, dit is écht wel een zalige kont !!!

Zie haar liever langs vanachter, dan langs vanvoor

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                              correctie photoshopper die 't niet goed krijgt

zo te zien stond bij opname de wagen gewoon stil en is de beweging achteraf toegevoegd. Rechtsonder zie je duidelijk dat de bewegingslijnen zijn toegevoegd en niet natuurlijk zijn. Bewegingslijnen in verschillende richtingen op 1 foto zijn nu eenmaal niet zo natuurlijk das 't probleem de dag van vandaag de merde van photoshop... de fotografen maken snel hun technische correcte basisfoto en dan gaan de photoshoppers aan 't werk met alle gevolgen van dien als je die foto's met een geoeffend oog eens beter gaat bestuderen. Kheb hier zo ook een poster van een 996 GT3 MKII op circuit (gekregen opt autosalon terug) en kheb die eens met een maat zitten analyseren en die wagen is zo te zien zelfs in studio gemaakt en op de aparte foto van 't circuit gevoegd... beweging klopt niet, reflecties en schaduwen kloppen ook niet perfect... bende amateurs Ok 't oogt niet slecht op eerste zicht en 99,9% van de mensen zal er niet over vallen maar waar is de beroepseer gebleven?

just my 2 cents
                              awel ik vind dat je gelijk hebt. Men tracht perfectie na te streven maar doet de waarheid gewoon oneer aan. Heb jij dat met vrouwen ook ? borstvergrotingen en teveel operationele aanpassingen zijn wellicht een afknapper voor u

Comment

• Tijd brengt raad........
                                6,1 l/100km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichten
                                  "Schat, moetek 'es nen burnout doen?"
                                  *rooooaAAAAAAAR*
                                  "Schatteke, zo snel ni, 'k doe nen burnout in m'n broek!"

Shit zeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichten
                                    warranty claim : FAIL

Comment

• Dat moet toch echt wel hartzeer doen ...

Comment

• ik ben altijd zeker dat ik nooit +60.000€ zou kunnen uitgeven aan een auto

en dan kom ik terug zo 1 tegen

Comment

• Comment

Working...
                                          X