Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Driften met een cayenne GTS. Gaat verassend goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        van welk game is dat?
        Gij zijt ne kenner zeker.....??????????
        Komt van geen game......want dan zou je me de titel toch ook wel geven he............
        Dat die foto zo wazig is......dat was de bedoeling.........Ma wacht? das diezelfde auto uit hetzelfde game.......
        Tijd brengt raad........
        6,1 l/100km

Comment

• Toffe..... reactie..... opel.... lover....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichten
            Gij zijt ne kenner zeker.....??????????
            Komt van geen game......want dan zou je me de titel toch ook wel geven he............
            Dat die foto zo wazig is......dat was de bedoeling.........Ma wacht? das diezelfde auto uit hetzelfde game.......
            Hoezo? Die foto is toch zo fake als iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
              Hoezo? Die foto is toch zo fake als iets?
              Leg uit......
              Overtuig me...
              Tijd brengt raad........
              6,1 l/100km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichten
                Leg uit......
                Overtuig me...
                Alé, dan, een drift is het al totaal niet hé, dat ziet iedereen wel dat het niet kan. Tenzij dat die gevonden heeft hoe die op de droge geen sporen na laat en toch rook maakt en ik denk ook niet dat em dat verhoogje rechts overkan met zijn sleur.

Dan kan er dus nog enkel door een burnout rook uit de banden komen. Nu moet jij mij eens zeggen welk kalf zich parkeerd op 15cm van een paal, om dan een burnout te doen met zijn wielen naar links... Dan zou em voor em effectief begint te roken niet enkel ook een klein spoortje maken (eventueel niet te zien op de foto) maar dan zou em dus met zijn kont naar links gaan, dus verder weg van de camera en dus nooit weg van de paal rijden...

Z'n remlichten branden trouwens niet, dus dat sluit een burnout ook al uit. Ik kan mij natuurlijk altijd vergissen, maar die foto, kweet niet. Lijkt wat bewogen alsof de wagen snelheid heeft, het lijkt echt alsof die foto zegt dat die Porsche even driftend langs die paal passeerd, maar das gewoon niet mogelijk, daar de asfalt niet eens vlak is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                  knap knap !

Comment

• carrera in matzwart.

achteraf gezien toch niet echt zo mooi imo !

Comment

• Dit is zo fout!

Comment

• Haal die Turbovelgen eraf en dat matzwart zal er al heel wat beter uitzien.

Zoiets heeft velgjes nodig als die van Rami's RUF.

Comment

• nog een foto van die Targa

Comment

• Knap toch zo een targa.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Ja kerel, that's my kind of color combination. Lijkt goed op 'lemon' leder, zoals in m'n BMW

Zijn daar niet meer interieurpics van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Ja kerel, that's my kind of color combination. Lijkt goed op 'lemon' leder, zoals in m'n BMW

Zijn daar niet meer interieurpics van?
                                  Neen, die wou ik ook, maar staan er niet

Comment

• Comment

• Knapste 997 Turbo Cab die ik hier al heb zien passeren.

Comment

• 997 targa

Jammer dat je ze zo weinig ziet (zeker als je bekijkt hoeveel gewone coupé's er rondrijden), met drie verschillende zal het bij mij wel ophouden
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                          Alé, dan, een drift is het al totaal niet hé, dat ziet iedereen wel dat het niet kan. Tenzij dat die gevonden heeft hoe die op de droge geen sporen na laat en toch rook maakt en ik denk ook niet dat em dat verhoogje rechts overkan met zijn sleur.

Dan kan er dus nog enkel door een burnout rook uit de banden komen. Nu moet jij mij eens zeggen welk kalf zich parkeerd op 15cm van een paal, om dan een burnout te doen met zijn wielen naar links... Dan zou em voor em effectief begint te roken niet enkel ook een klein spoortje maken (eventueel niet te zien op de foto) maar dan zou em dus met zijn kont naar links gaan, dus verder weg van de camera en dus nooit weg van de paal rijden...

Z'n remlichten branden trouwens niet, dus dat sluit een burnout ook al uit. Ik kan mij natuurlijk altijd vergissen, maar die foto, kweet niet. Lijkt wat bewogen alsof de wagen snelheid heeft, het lijkt echt alsof die foto zegt dat die Porsche even driftend langs die paal passeerd, maar das gewoon niet mogelijk, daar de asfalt niet eens vlak is...
                                          Photoshop anyone?
                                          -

Comment

Working...
                                          X