Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenvan welk game is dat?
Komt van geen game......want dan zou je me de titel toch ook wel geven he............
Dat die foto zo wazig is......dat was de bedoeling.........Ma wacht? das diezelfde auto uit hetzelfde game.......Tijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk BerichtenGij zijt ne kenner zeker.....??????????
Komt van geen game......want dan zou je me de titel toch ook wel geven he............
Dat die foto zo wazig is......dat was de bedoeling.........Ma wacht? das diezelfde auto uit hetzelfde game.......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenHoezo? Die foto is toch zo fake als iets?
Overtuig me...Tijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk BerichtenLeg uit......
Overtuig me...
Dan kan er dus nog enkel door een burnout rook uit de banden komen. Nu moet jij mij eens zeggen welk kalf zich parkeerd op 15cm van een paal, om dan een burnout te doen met zijn wielen naar links... Dan zou em voor em effectief begint te roken niet enkel ook een klein spoortje maken (eventueel niet te zien op de foto) maar dan zou em dus met zijn kont naar links gaan, dus verder weg van de camera en dus nooit weg van de paal rijden...
Z'n remlichten branden trouwens niet, dus dat sluit een burnout ook al uit. Ik kan mij natuurlijk altijd vergissen, maar die foto, kweet niet. Lijkt wat bewogen alsof de wagen snelheid heeft, het lijkt echt alsof die foto zegt dat die Porsche even driftend langs die paal passeerd, maar das gewoon niet mogelijk, daar de asfalt niet eens vlak is...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Zijn daar niet meer interieurpics van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa kerel, that's my kind of color combination. Lijkt goed op 'lemon' leder, zoals in m'n BMW
Zijn daar niet meer interieurpics van?
Comment
-
997 targa
Jammer dat je ze zo weinig ziet (zeker als je bekijkt hoeveel gewone coupé's er rondrijden), met drie verschillende zal het bij mij wel ophouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenAlé, dan, een drift is het al totaal niet hé, dat ziet iedereen wel dat het niet kan. Tenzij dat die gevonden heeft hoe die op de droge geen sporen na laat en toch rook maakt en ik denk ook niet dat em dat verhoogje rechts overkan met zijn sleur.
Dan kan er dus nog enkel door een burnout rook uit de banden komen. Nu moet jij mij eens zeggen welk kalf zich parkeerd op 15cm van een paal, om dan een burnout te doen met zijn wielen naar links... Dan zou em voor em effectief begint te roken niet enkel ook een klein spoortje maken (eventueel niet te zien op de foto) maar dan zou em dus met zijn kont naar links gaan, dus verder weg van de camera en dus nooit weg van de paal rijden...
Z'n remlichten branden trouwens niet, dus dat sluit een burnout ook al uit. Ik kan mij natuurlijk altijd vergissen, maar die foto, kweet niet. Lijkt wat bewogen alsof de wagen snelheid heeft, het lijkt echt alsof die foto zegt dat die Porsche even driftend langs die paal passeerd, maar das gewoon niet mogelijk, daar de asfalt niet eens vlak is...-
Comment
Comment