Die Boxster met z'n terracotta van daarnet zou bijvoorbeeld een nóg veel knapper interieur hebben met een streep zwart leder op bovenkant dash en deuren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenom mee te doen met de witte hype van 't moment
Velgen vallen goed mee in koetswerkkleur, zou dat wel 'es willen zien in een donkergrijs (seal, meteor, atlas). Ook de Cayman S 18" vallen goed mee zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKlaar voor Martini livery stickers.
Wel zwarte velgen, ofzo.
wel met alu-kleurige velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenwit + Carrera Sports
niet mis
staat mooi in contrast met dat verschrikkelijke taxi-ivoorwit van de facelift 997 (reclame erachter)
Zeker elegant op een basic 997. Echt wit is meteen harder en sportiever, geknipt voor een GT3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDat ivoor-wit is vet retro. Zeker elegant op een basic 997. Echt wit is meteen harder en sportiever, geknipt voor een GT3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenHeel leuk om die verschillende kleur- en uitrustingscombinaties te bekijken. Al heb ik bij bijna elke wagen die ik tegenkom wel iets wat me niet volledig aanstaat, of wat ik nét iets anders had gedaan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBoeyaaah.
Ne ramified Cayman. Niiiice.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment