Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zondag m'n eerste porsche gereden.

Resultaat:

Het was een lichtgroene 993 carrera met tiptronic(klein beetje jammer). Maar toch, dat geluid. Met het dakje open rustig cruisen, plots alle registers open .Ook dat geborrel als je erachter staat

Comment

• Dat 'geborrel' missen de nieuwe modellen vind ik, zeker de 997. (997 PSE is een ander verhaal, maar toch die heeft niet die delicieuze bassige grom van de 996 PSE)

Comment

• There is no way back Challazer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Dat 'geborrel' missen de nieuwe modellen vind ik, zeker de 997. (997 PSE is een ander verhaal, maar toch die heeft niet die delicieuze bassige grom van de 996 PSE)
          ooit eens 's nachts in Antwerpen, er kwam een 964/993 carrera (...) voorbij gereden, heel traag en dat geborrel zo knap.

Deed me denken aan Amerikaanse films waar zo'n auto met zijn dikke V8 komt voorbij gereden, heel traag maar toch snel genoeg, en dan worden allemaal neergeknald door de bad guys.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
            schande

ofwel gt3 ofwel ni, ma zo gt3 op zetten maakt het erg sjonny !
            Das gewoon de spoiler van een gt3 cup op een carrera gezet. Op zich niet zo heel erg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Dat 'geborrel' missen de nieuwe modellen vind ik, zeker de 997. (997 PSE is een ander verhaal, maar toch die heeft niet die delicieuze bassige grom van de 996 PSE)
              Klopt wel, ik vond mijn 996 4S met PSE heavier klinker dan de 997S. Die laatste klinkt dan weer wel mooier in de hoge toeren....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Hmmmm.. nu je het zegt.

De achterkant van die zwarte kan je iig al niet zien, maar de indruk die je krijgt is totaal anders.

Als het effectief dezelfde is dan lossen de zwarte kleur en de gewone velgen enorm veel op.
                Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                idd
                Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                Is echt dezelfde hoor Maar de zwarte elementen bij die witte die 'tjoenerig' overkomen zie je niet duidelijk bij die andere omdat hij zelf zwart is, maar het is wel dezelfde.
                zijn inderdaad 2 identiek dezelfde,zien van Techart GTstreetRS... Net verkozen als tuningwagen van het jaar...700..pk
                Last edited by fabke13; 28/07/2008, 16:21.
                Tijd brengt raad........
                6,1 l/100km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Klopt wel, ik vond mijn 996 4S met PSE heavier klinker dan de 997S. Die laatste klinkt dan weer wel mooier in de hoge toeren....
                  Voila

Een Europipe uitlaat op de 997 klinkt al meer zoals de 996 PSE trouwens.. (die eerste wel nog niet IRL gehoord, al de rest wel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    fack

Ik moet er nog aan wennen, eerlijk gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Ik moet er nog aan wennen, eerlijk gezegd
                      Aan de achterlichten? Of bedoel je aan de Targa?

Comment

• Comment

• bling bling velgen

Comment

• normaal ben ik niet zo zot van een Cayman , maar deze vond ik toch wel mooi

Comment

• Das nochtans een vrij standaard Cayman hoor.

Comment

• velgen doen al veel
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                  bling bling velgen

²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    normaal ben ik niet zo zot van een Cayman , maar deze vond ik toch wel mooi

Moest ik een cayman kopen, zou 'ie er zo uitzien. Maar ik ga nog eerder voor een boxter dan voor de cayman.

Comment

• Boxster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Jaha.

zelfs zwarte remzadels

neat
                                        Wat een beest!

Comment

• Vind het eigelijk niet zo geslaagd die zwarte velgen.

Comment

Working...
                                          X