Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwelke velgen zijn dat op de 997 GT2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenNu nog die tjoening velgen vervangen, en tis echt knap!
Comment
-
Speaking of gearshifts, the odd PDK shift controls mounted on the steering wheel spokes are a problem on track. The counter-intuitive push-for-upshifts, pull-for-downshifts system does become more instinctive with practice, but when you're busy on the steering wheel it's all too easy to unintentionally get an upshift mid-corner. It's frustrating and what's worse is that your contact with the steering (for so long a defining feature on any 911) is now conducted through the hard shiny plastic shifters. I'd stick with the manual and save £2338.
DR LINK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
FACK! Hoe geil.
Een rode band die begint op het onderste punt van de achterlichten zou ik ook wel graag eens zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenFACK! Hoe geil.
Een rode band die begint op het onderste punt van de achterlichten zou ik ook wel graag eens zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenFACK! Hoe geil.
ik heb ook al alles in m'n hoofd gehad hoe die band er moet uitzien maar alles is lelijker dan nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten997 GT2
In 't rood, zoals 'm ook in Brussel op 't salon stond, zou ik 'm dus nemen. Ik heb er in Brussel effe ingezeten en de deur eens dichtgetrokken. Ik heb toen eens diep ademgehaald en hardop gedroomd om ooit zo'n wagen te kunnen bezitten...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenKnappe pic, ik moet mijn mening over de rode doorlopende band herzien!
Comment
-
Wachten om die rode band eens in 't echt te aanschouwen, maar op foto ben ik niet overtuigd, het geheel komt nogal geforceerd over. Als je dat vergelijkt met de rode band op de klassieke modellen en zelfs op de 996 4S...
Ook de achterlichten lijken wat gekunsteld. Lelijk kan je het natuurlijk niet noemen, maar een verbetering ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten997 GT2
A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwelke velgen zijn dat op de 997 GT2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenVolk of Rays denk ik, maar is moeilijk te zien.Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenidem!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDaarmee weet ik nog niks hé
Nee ik dacht enkel dat je erover had gelezen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment