Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moeder van een vriend van mij heeft nieuwe Porsche gekocht.

993 Carrera 2S

Zo die gelimiteerde serie in dat paars met die grijze spiegeltjes (kan ff niet op de naam komen)

geweldige wagen

Comment

• Knap!! Meer info over die serie?

Comment

• 2S of 4S moét met zijn 'turbo'-velgen

Last edited by Lotuzzz; 06/08/2008, 08:51.
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ah vet men nonkel heeft nog ergens een 993 4s staan in donkerblauw, zal een van dees wat fotos gaan trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
            Knap!! Meer info over die serie?
            Goh, ik weet dat de kleur Vesuvius heet, en de spiegels, roosters in de spoiler achter en de velgen in het donkergrijs zijn, en dat hij verlaagd is van fabriek af.

Hoeveel er juist van gemaakt zijn weet ik niet, en er is jammer genoeg ook maar weinig over te vinden op internet precies.

Vesuvio special edition.
            Op porscheforum.nl spreken ze van ongeveer 5 stuks in België en Nederland

Comment

• 'ie is prachtig, Carlo, en ik had er nog nooit van gehoord

mijn droom op vandaag is een RWD 993, en de Carrera S steekt uiteraard met kop en schouders boven de rest uit ... en deze S.E. helemaal

Comment

• vette uitlaten ook op die vesuvius

993

Die doorlopende banden op een 996/997 heb ik trouwens nooit kunnen smaken, precies een mislukte verwijzing naar de oudere 911's.

Op een 993 is dat geniaal, bv op die 997 is het prutwerk imo.

Comment

• op een 993 is dat inderdaad geniaal, klopt perfect

bij de latere modellen nooit nog zo perfect geweest, al was het bij de 996 Carrera 4S ook nog wel zeer goed doenbaar, maar vooral bij de 997 vind ik het hoe langer hoe minder mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    vette uitlaten ook op die vesuvius

993

Die doorlopende banden op een 996/997 heb ik trouwens nooit kunnen smaken, precies een mislukte verwijzing naar de oudere 911's.

Op een 993 is dat geniaal, bv op die 997 is het prutwerk imo.
                    Dat kontje van de 993 is idd (nog) ongeëvenaard... hoewel dat van de 996 4S heel dicht in de buurt komt.

@ Carlito: vrij zeldzame serie dus, errug mooi! Heb de indruk dat de roosters in de spoiler ook in dat antraciet gespoten zijn?

Zucht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                      Dat kontje van de 993 is idd (nog) ongeëvenaard... hoewel dat van de 996 4S heel dicht in de buurt komt.

@ Carlito: vrij zeldzame serie dus, errug mooi! Heb de indruk dat de roosters in de spoiler ook in dat antraciet gespoten zijn?

Zucht.
                      Ja, spiegels, velgen, logo en roosters in de spoiler.

Ben me rot aan het zoeken naar meer info over dat ding, maar kan het niet vinden

Comment

• kenners zijn er niet uit of die Vesuvius nu een speciale reeks was of niet,
                        stond een artikel in FlatSix, 'k denk begin van dit jaar
                        mss ligt die thuis nog ergens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Vesuvio special edition.
                          Dat kan ik moeilijk aannemen, ik ben al veel te vaak Vesuvio's tegengekomen bij tweedehands-verkopers of op de baan om zo zeldzaam te zijn...

Ook op Mobile.de (akkoord 't is Duitsland) kom je ze regelmatig tegen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            Dat kan ik moeilijk aannemen, ik ben al veel te vaak Vesuvio's tegengekomen bij tweedehands-verkopers of op de baan om zo zeldzaam te zijn...

Ook op Mobile.de (akkoord 't is Duitsland) kom je ze regelmatig tegen...
                            Ja, ik weet het.

Ben op zoek naar de productiecijfers, maar moeilijk te vinden (om niet te zeggen niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Goh, ik weet dat de kleur Vesuvius heet, en de spiegels, roosters in de spoiler achter en de velgen in het donkergrijs zijn, en dat hij verlaagd is van fabriek af.

Hoeveel er juist van gemaakt zijn weet ik niet, en er is jammer genoeg ook maar weinig over te vinden op internet precies.

Vesuvio special edition.
                              Yep, op Pf.nl zijn er wel een aantal met zo eentje. Er stond vorig jaar zo 1 te koop bij Leuze Automobiles, deed me nog twijfelen tov een 997.

"Nadeel" bij een 993 2S is dat er enkel extra uiterlijk vertoon is : dikkere heupen. Enkel de 4S had het turbo-onderstel, de turbo-remmen enz (zoals later ook de 996 4S).

Comment

• Wees daar eens de eigenaar van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  "Nadeel" bij een 993 2S is dat er enkel extra uiterlijk vertoon is : dikkere heupen. Enkel de 4S had het turbo-onderstel, de turbo-remmen enz (zoals later ook de 996 4S).
                                  Echt?

Ik leer elke dag nog bij.

Comment

Damn,damn,damn!

Comment

Prachtig exemplaar, alleen die kleur al.

Kzou er wel een GT3 RS in dezelfde kleur naast zetten om hem gezelschap te houden.

Comment

Working...
                                      X