Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIs die meer waard dan een Carrera GT of een 993 GT2 EVO?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichtennogal ja
Hoeveel is zo'n ding dan waard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenEigenlijk zijn er maar 20 chassisnummers
en dan zijn er nog wat stukken waar je er twee in elkaar zou kunnen vijzen als het ware
Comment
-
Gmund heeft er ééntje te koop
Updated, helpful, and practical guides and tips are what you will find at Gmund Cars. All are written by in-house experienced auto mechanics and bloggers. You will find the exact answers to any car problems, from the flashing check engine light to coolant leak, from the battery to the audio system, from applying grease to upgrading the headlights, etc. Best car products are also picked, tested, and recommended to you in definitive buying guides.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
Eerlijk gezegd zie je het er niet echt aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
Allemaal échte exemplaren? 2.7RS, Yellowbird, ...?
Damn...
Wat was het "doel" destijds van die 911R? Een 2.7RS avant-la-lettre? Prachtig alleszins...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Eerlijk gezegd zie je het er niet echt aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenTrade friends with me please???
Allemaal échte exemplaren? 2.7RS, Yellowbird, ...?
Damn...
Wat was het "doel" destijds van die 911R? Een 2.7RS avant-la-lettre? Prachtig alleszins...
Die in gulfkleuren is een 911 ST , compleet met racehistoriek ( en niet van de minste )
De 911R waren de eerste 911's als ik me niet vergis, is van 67 . Het juiste verhaal ken ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenAlles is echt, ook de yellowbird ondanks de rare kleurstelling. De witte in de achtergrond is een 911 carrera 4 RS ( 1 van de 20 ) . Topsnelheid is max 200km/u, 0-100 daarentegen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenVoor 95% van de bevolking is dat gewoon een oude Carrera...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenAlles is echt, ook de yellowbird ondanks de rare kleurstelling. De witte in de achtergrond is een 911 carrera 4 RS ( 1 van de 20 ) . Topsnelheid is max 200km/u, 0-100 daarentegen
Die in gulfkleuren is een 911 ST , compleet met racehistoriek ( en niet van de minste )
De 911R waren de eerste 911's als ik me niet vergis, is van 67 . Het juiste verhaal ken ik niet
Allemaal dezelfde eigenaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenFuck
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenFuck
Dit is een heeeeeel klein deel van de verzameling, er moeten er nog een stuk of 30 zijn
en dan heb ik het over de porsches
ergens eind september oktober post ik nieuwe circuitfoto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenDit is een heeeeeel klein deel van de verzameling, er moeten er nog een stuk of 30 zijn
en dan heb ik het over de porsches
ergens eind september oktober post ik nieuwe circuitfoto's
Het mooie is dat het allemaal luchtgekoelde zijn, slechts ééntje is een 'moderne ' ( GT3 RS )
Comment
Comment