Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zitten een paar pareltjes tussen !
    Was er een Meteorgrijze 997 FL ?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• sorry voor de mindere kwaliteit van de foto's, de belichting is niet zo denderend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
        Zitten een paar pareltjes tussen !
        Was er een Meteorgrijze 997 FL ?
        Ik zou het bijgod niet weten, ik heb niet eens elke Porsche gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
          Ik zou het bijgod niet weten, ik heb niet eens elke Porsche gezien.
          ok ; jammer.
          Mooie fotos
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            More

Is dit de normale TT-achterspoiler?

Wel knap, dit blauw (welk is dit?) in combo met de full red achterlichten en PCCB vind ik.

De lichte grille vooraan is dan weer niet m'n smaak. En die voorlip op de TT blijf ik echt stuntelig werk vinden, hopelijk maken ze er bij Porsche iets vloeienders van bij de FL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
              Is dit de normale TT-achterspoiler?

Wel knap, dit blauw (welk is dit?) in combo met de full red achterlichten en PCCB vind ik.

De lichte grille vooraan is dan weer niet m'n smaak. En die voorlip op de TT blijf ik echt stuntelig werk vinden, hopelijk maken ze er bij Porsche iets vloeienders van bij de FL.
              Nope, dit is de achterspoiler van de Aerokit.

Cobalt Blauw is de kleur. Zelden te zien op TT's. Staat hem superknap IMHO!

Comment

• Dennis, ik koester sinds gisteren een grondige haat tegen uw persoon

Ik had er dolgraag geweest, bedankt om me op de hoogte te brengen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                  Nope, dit is de achterspoiler van de Aerokit.

Cobalt Blauw is de kleur. Zelden te zien op TT's. Staat hem superknap IMHO!
                  Cobalt!? Is dat dan hetzelfde als dit? Ofwel is dit hier helemaal geen Cobalt, lijkt me een pak donkerder. Of word ik getricked door de fotograaf?

Comment

• Beide zijn Cobalt. Die foto van Jason zijn turbo lijkt donkerder maar het is wel degelijk dezelfde kleur

Comment

• C4S plays Cayenne

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Beide zijn Cobalt. Die foto van Jason zijn turbo lijkt donkerder maar het is wel degelijk dezelfde kleur
                        Die in Spa lijkt wat "Fountain-blue" te zijn maar dat ligt aan de chronische bleekheid van Dennis' foto's vermoed ik

Comment

• Das toch een RWD of trekt Porsche hun awd systeem gewoon op de ballen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            C4S plays Cayenne

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een RRD-ke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                              Das toch een RWD of trekt Porsche hun awd systeem gewoon op de ballen?
                              2de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                2de
                                Wel schandalig infeite. Hoe werkt dat dan? Want achteraan slipt serieus door en voorraan grijpt nog niet eens in Dus echt nut heeft het toch ni? Nuja, altijd gevonden dat een 4S voor mietjes is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                  ..... altijd gevonden dat een 4S voor mietjes is
                                  Ja een echte Porsche rijder neemt gewoon achterwielaandrijving.

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    C4S plays Cayenne

+ YouTube Video
                                    fak man die laat zijn koppeling ook mooi slippen

Comment

• 't Zal ook wel te maken hebben met een totaal verkeerde manier om met die situatie om te gaan + de elektronische hulpsystemen die nog opstaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Wat een ommezwaai.
                                        voor mijn Mini had ik een ...RangeRover ('99 dse)
                                        MINI ROELES

Comment

• geen diff-lock blijkbaar

Comment

Working...
                                          X