Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel schandalig infeite. Hoe werkt dat dan? Want achteraan slipt serieus door en voorraan grijpt nog niet eens in Dus echt nut heeft het toch ni? Nuja, altijd gevonden dat een 4S voor mietjes is
tractiecontrole die blijkbaar uitstaat. En is dat een open differentieel tussen de voor- en achteras?
Meestal zie ik maar één wiel draaien. Een C2 met een deftige sper zou dus zelfs beter doen om daar uit te geraken.
Quasi geen enkele Porsche die je ziet rijden heeft een sper...
Met de motor achter de aangedreven wielen is daar zo geen nood aan hé..
Bwa, kweeni, m'n pa zijne heeft ook geen en je merkt dat toch aanzienlijk als het wat vochtig is. Terwijl die vroeger wel een sper had op 'n andere en ik moet toch zeggen dat ik daar liever mee reed. Zelfs in een rechte lijn heeft dat zijn voordelen. Zeker als er wat paarden onder zitten.
Wel raar dat het er niet onder zit, wel in optie leverbaar wss? Of enkel op de "betere" (niet dat de instapmodellen slecht zijn) modellen?
Comment