Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenZie je ook niet veel. Die spoiler op een 'gewone' S.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenAeropack hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDat doet me denken aan GTA, vraag me niet waarom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenSpeedart is reeds als eerste met een "oplossing" gekomen:
Een ompoling van de pook lijkt me eerlijk gezegd al even interessant. Of zelfs interessanter...
Comment
-
Ik was vandaag bij de Porsche dealer om te vragen wanneer de 997 GT3-RS en de Turbo facelift er komen.
De verkoper dacht ergens in 2010,maar kon evenzeer 2011 zijn....weet iemand hier meer van ?
Ik vroeg hem dan ook...stel ik bestel nu een GT3-RS,wanneer heb ik deze dan.....hij zei tegen me....zelfs dat weten we niet want de productie ligt stil....ik snap er niks meer van ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende bakker waar ik elke dag achter brood ga heeft zich een nieuwe Porsche Targa 4S gekocht
mijn droomwagen
foto's zijn aan het oploaden , wel niet zo goed van kwaliteitOorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten*begint deeg te kneden*
2bakker shier.
de ééne een lexus 430h en een A8
de andere alvast een cayenne turbo met perso plaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenbakkers verdienen idd precies goed.
2bakker shier.
de ééne een lexus 430h en een A8
de andere alvast een cayenne turbo met perso plaat.
en hij heeft ook nog een dikke X5 vorig model
Comment
Comment