Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hmm, ik weet het niet meer.
RUF op zich heeft modellen, maar als je bij hen enkel langs gaat voor een motorupgrade dan blijft het een Porsche vermoed ik.
Hmm, ik weet het niet meer.
RUF op zich heeft modellen, maar als je bij hen enkel langs gaat voor een motorupgrade dan blijft het een Porsche vermoed ik.
idd, daarom dat die 993 Turbo nog altijd als 993 Turbo gekend staat bij de Rwb in NL... had het een Ruf Turbo R geweest dan zal ie zo ingeschreven geweest zijn...
ik zoek alleen een goed voorbeeld om mijn theorie te staven, een NL-plaat van een échte Ruf will do fine
Een wagen wordt door een bepaalde constructeur gebouwd, en die constructeur staat dan ook op de papieren van de wagen vermeld (met zogenaamd VIN-nummer). Een Porsche turbo cabrio bvb wordt door Porsche gebouwd, laat je die achteraf ombouwen door RUF, het blijft een Porsche.
Bestel je bij RUF een RUF dan is het een RUF, met name één van hun modellen, Rt12 bvb...
Je hebt dus RUF als constructeur en RUF als tjoener...
Hij heeft er overigens zelf ook eens iets over geschreven, even opgeduikeld:
Het blijft een Porsche. Ik kon er een RUF van laten maken maar da's een hele zever om hem dan terug in te schrijven ed. Verzekering ed staan dus op Porsche MAAR wel op de correcte PK's.
Jongens: toen de eigenaar die 993 Turbo kocht wilde hij hem waarschijnlijk sneller hebben. Hij is langs RUF gegaan en heeft nu rond de 480 pk dacht ik. Als je een auto nieuw koopt bij RUF is het op kenteken een RUF. Als je een Porsche koopt en je gaat dan langs bij RUF is het op kenteken gewoon een Porsche!
Jongens: toen de eigenaar die 993 Turbo kocht wilde hij hem waarschijnlijk sneller hebben. Hij is langs RUF gegaan en heeft nu rond de 480 pk dacht ik. Als je een auto nieuw koopt bij RUF is het op kenteken een RUF. Als je een Porsche koopt en je gaat dan langs bij RUF is het op kenteken gewoon een Porsche!
Comment