Oorspronkelijk geplaatst door frack
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenSchitterende 997 GT2, zou zou ik 'm durven nemen
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...9&page=1&row=5
dat in 't zwart en afzetten maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenZal wel om te lachen zijn... daar kan je toch niet mee leren rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenHeb hem eerst zien rijden, zijn die toen effe gevolgd. Die jonge zag er niet ouder als 18 uit En der zat een oudere man langs dusja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenIs dit in Noord-Limburg ergens? Want zo eentje rijdt ook wel eens rond in Overpelt.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenZal wel om te lachen zijn... daar kan je toch niet mee leren rijden?
Alles wat manueel is kan je mee leren rijden (aléja, automaat ook wel, maar dan heb je geen rijbewijs van een manuele..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenSchitterende 997 GT2, zou zou ik 'm durven nemen
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...9&page=1&row=5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten'k Had me daarstraks zo'n Targa 4S geconfigureerd met de standaard S-velgen in Basaltschwarz en de auto zelf in Nordischgoldmetallic. Het interieur in Bi-color Terracotta-Zwart met alles in carbon en al hetgeen dat niet in carbon kan in het leder. Magnifiek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenQuanta costa?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenJammer dat er al veel liefhebbers weten wat die waard is..
Ja idd, kben al tijd op zoek naar een goede die redelijk betaalbaar is maar zelfs in Duitsland nog maar weinig e vinden en bijna alle boven € 15 000
Comment
-
Comment