Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichtenieuwe bedrijfswagen. Heb nu een A6, rijdt super, maar ik heb niks met Audi. Heb vandaag een Lexus IS 22Od besteld. Wou eens iets anders dan een BMW of Audi.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenOp zo'n auto is een L voor 99,99999% der stervelingen meer dan terecht, inderdaadOorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenHeb hem eerst zien rijden, zijn die toen effe gevolgd. Die jonge zag er niet ouder als 18 uit En der zat een oudere man langs dusja.
Zalig echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHij is al eens de revue gepasseerd maar wat mij betreft kan 't geen kwaad dit juweel nog eens in de kijker te zetten...
Voor mij persoonlijk de mooist gepersonaliseerde 997, prachtig
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenBest wel knap imho. Maar het wegwerken van die luchtinlaten kan toch niet zo goed zijn, die zitten er toch voor een bepaalde reden.
Maar een 911 koelt toch voornamelijk af onderaan de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAmerika kan een auto toch wel iets verneuken hoor...
Dikke uitsteeksels naast de nrplaat achteraan, afschuwelijke oranje reflectoren, gigantische nrplaathouder vooraan (mag toch zonder in de US?).
Geef mij maar EU-spec.
US-Bumpers is
Oranje reflectoren is het enige erge en nummerplaten zijn soms wel verplicht
Comment
-
Comment