Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAmerika kan een auto toch wel iets verneuken hoor...
Dikke uitsteeksels naast de nrplaat achteraan, afschuwelijke oranje reflectoren, gigantische nrplaathouder vooraan (mag toch zonder in de US?).
Geef mij maar EU-spec.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHet zijn Canadese wagens
Comment
-
allemaal heel mooi maar...
Comment
-
ff m'n gelijk halen...
Hmmm Fishy...
Ofwel is dat iemand met een leuk oog voor detail en heeft 'ie PSE uitlaten onder z'n FL weten te moffelen evenals de kleinere pre-FL spiegels, of is 't gewoon een omgebouwde pre-fl...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenff m'n gelijk halen...
't is inderdaad een sjoemelaar, ik heb 'm gisteren teruggezien in Knokke en 'ie heeft een pré-FL interieur...
De 997 GT2 met de FL lichten, waarvan er hier ook al foto's zijn gepost, is ook van hem.
997 GT3 met de FL lichten, sequentiele versnellingsbak, Dymag carbon velgen, carbon dak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenInderdaad. Wat een zieligaard met zijn 997 GT2 en 997GT3!
Had zijn papa maar een verouderde Audi A8 !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenInderdaad. Wat een zieligaard met zijn 997 GT2 en 997GT3!
Had zijn papa maar een verouderde Audi A8 !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHoe lullig om je 997 te voorzien van minder mooie achterlichten. En 't is Knokke voor iets hé... alleen de show telt en met zo'n banale pre facelift 997S kan je toch niet rondbollen daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk snap dus helemaal niet wat er "belachelijk" is aan het veranderen van je kar als je dat zelf knapper vindt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind persoonlijk de facelift achterlichten ook knapper dan de prefacelift achterlichten. Ik snap dus helemaal niet wat er "belachelijk" is aan het veranderen van je kar als je dat zelf knapper vindt.
Over aanpassen : niemand vindt het "done" om een 996 om te toveren in een 997, dus als je die lijn doortrekt...
Comment
Comment