Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Maar die blokken op de bumper verpesten de hele achterkant
    ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Amerika kan een auto toch wel iets verneuken hoor...

Dikke uitsteeksels naast de nrplaat achteraan, afschuwelijke oranje reflectoren, gigantische nrplaathouder vooraan (mag toch zonder in de US?).

Geef mij maar EU-spec.
      Het zijn Canadese wagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
        Het zijn Canadese wagens
        Allemaal hetzelfde.

Comment

• Zag laatst op een dubai-2e-hands-site een 996 Turbo met 510 pk en Car-graphic velgen staan voor 34k

Comment

• allemaal heel mooi maar...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Machtig!

Comment

• Ma fak wat een lelijk foorkot.
                Kleuren und smaken!

Comment

• Die rode TurboR

Die matzwarte daarentegen

Comment

• ff m'n gelijk halen...

Hmmm Fishy...

Ofwel is dat iemand met een leuk oog voor detail en heeft 'ie PSE uitlaten onder z'n FL weten te moffelen evenals de kleinere pre-FL spiegels, of is 't gewoon een omgebouwde pre-fl...?
                    't is inderdaad een sjoemelaar, ik heb 'm gisteren teruggezien in Knokke en 'ie heeft een pré-FL interieur...

Comment

• Hoe lullig om je 997 te voorzien van minder mooie achterlichten. En 't is Knokke voor iets hé... alleen de show telt en met zo'n banale pre facelift 997S kan je toch niet rondbollen daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        ff m'n gelijk halen...

't is inderdaad een sjoemelaar, ik heb 'm gisteren teruggezien in Knokke en 'ie heeft een pré-FL interieur...
                        Nog ne sjoemelaar...
                        De 997 GT2 met de FL lichten, waarvan er hier ook al foto's zijn gepost, is ook van hem.

997 GT3 met de FL lichten, sequentiele versnellingsbak, Dymag carbon velgen, carbon dak...

Last edited by ; 13/10/2008, 14:11.

Comment

• Zielig, meer valt daar niet over te vertellen.

Comment

• Inderdaad. Wat een zieligaard met zijn 997 GT2 en 997GT3!
                            Had zijn papa maar een verouderde Audi A8 !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                              Inderdaad. Wat een zieligaard met zijn 997 GT2 en 997GT3!
                              Op wat slaat dat laatste?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                                Inderdaad. Wat een zieligaard met zijn 997 GT2 en 997GT3!
                                Zeer terechte en relevante opmerking...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Hoe lullig om je 997 te voorzien van minder mooie achterlichten. En 't is Knokke voor iets hé... alleen de show telt en met zo'n banale pre facelift 997S kan je toch niet rondbollen daar
                                  Los van 't feit dat het jammer is dat je een facelift veinst vond ik 't wel een knappe verschijning, knapper dan een echte facelift eigenlijk, 'ie heeft de kleinere spiegels van de pré-facelift en de (imo) knappe uitlaten van 't PSE...

Comment

• Wat als je nu de facelift lichten gewoon mooi vind?
                                    Ik had ook facelift achterlichten op mijn Clio

Comment

• Ik vind persoonlijk de facelift achterlichten ook knapper dan de prefacelift achterlichten. Ik snap dus helemaal niet wat er "belachelijk" is aan het veranderen van je kar als je dat zelf knapper vindt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ik snap dus helemaal niet wat er "belachelijk" is aan het veranderen van je kar als je dat zelf knapper vindt.
                                        héhé, je zit hier op autoforum.be hé Gilles, ik snap het dus wél

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ik vind persoonlijk de facelift achterlichten ook knapper dan de prefacelift achterlichten. Ik snap dus helemaal niet wat er "belachelijk" is aan het veranderen van je kar als je dat zelf knapper vindt.
                                          Ik gaf gewoon mijn eigen mening, geen probleem als anderen de facelift achterlichten knapper vinden

Over aanpassen : niemand vindt het "done" om een 996 om te toveren in een 997, dus als je die lijn doortrekt...

Comment

Working...
                                          X