Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Altijd grappig om zulke uitspraken van 15-jarigen te lezen.
    Gij zegt wat ik dacht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      nochtans zit de politie daar toch dichtbij , of zitten ze de zaterdagavond in de cinema misschien ?
      Zwijg mij van de politie in Waregem... De vrijdag-en zaterdagavond zijn het de eerste om de sfeer op café te komen verbrodden, maar als je ze eens echt nodig hebt...

2 weken geleden had ik een ongeval in de Stationsstraat, ook niet ver van hun bureau, het heeft een uur geduurd er we een combi zagen, na 2 keer bellen.

We zagen er verder een voorbijrijden, maar in plaats van naar ons te komen, reed hij gewoon door...

Comment

kostenplaatje 3700€ zonder BTW
        krijgt hij wel terug van de verzekering hoor.

Comment

• Hoosier

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• meer moois

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                krijgt hij wel terug van de verzekering hoor.
                weet ik en ik heb dit gezegd ook in dit topic , maar ge komt dat toch niet graag tegen ..
                een auto van +100.000€ van 3 maand oud die volledig moet herspoten worden

Comment

weet ik en ik heb dit gezegd ook in dit topic , maar ge komt dat toch niet graag tegen ..

Plus de tijd dat je je wagen niet ter beschikking hebt... Het moeten aanzien dat em daar staat vol krassen...

Zelfs al kreeg em meer geld weer dan dat hij zou moeten betalen, je zit daar toch met de shit...

Comment

het blijft idd erg. en je zal het in gedachten altijd blijven zien. maar het verzacht de pijn toch wel wat.

Comment

• Daarnet is m'n boek "Porsche Sixty Years" gearriveerd, prachtig werk als je fan bent van het merk, enorm uitgebreid!

Aanrader
                      Last edited by ; 15/10/2008, 16:31.

Comment

• Turbo S facelift 550 pk

Comment

• Blijft een machtig blok

En de sound

Comment

• Ik heb 'es zo'n Gemballa Cayenne gehoord met 750 pk, da's ziek...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Ik heb 'es zo'n Gemballa Cayenne gehoord met 750 pk, da's ziek...
                              idem, in Bodrum in Turkije reed er zo'n witte rond.. ik zat toen op de bus toen hij ons voorbijstak.. ZIEKE sound

Comment

• Gewone Turbo S blaast ook al voldoende

Gemballa nog niet tegengekomen, wel een TechArt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  idem, in Bodrum in Turkije reed er zo'n witte rond.. ik zat toen op de bus toen hij ons voorbijstak.. ZIEKE sound
                                  Ik vroeg die kerel naar het verbruik, ander onderwerp zei 'ie.
                                  Blijkbaar heeft dat een 'zuinigheidsknopje'. En 1200Nm geloof ik. Was wel dik eigenlijk, een zwarte met 23"-ers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Turbo S facelift 550 pk

Nice !! Mocht iemand een Porsche V8 turbo blok weten te koop liggen.... ik zoek er eentje

Comment

• Porsche 997 GT2

Vandaag op Francorchamps geweest, was er voor een trackday met pistenclub.de
                                      Deze vloog me gewoon voorbij. Damn, die man kon rijden
                                      Voor mij de laatste trackday van het jaar. Nu is het winterstop... vanaf maart 2009 begint de lol weer...

Comment

• Damn!!!

Comment

Working...
                                        X