Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtennochtans zit de politie daar toch dichtbij , of zitten ze de zaterdagavond in de cinema misschien ?
2 weken geleden had ik een ongeval in de Stationsstraat, ook niet ver van hun bureau, het heeft een uur geduurd er we een combi zagen, na 2 keer bellen.
We zagen er verder een voorbijrijden, maar in plaats van naar ons te komen, reed hij gewoon door...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
kostenplaatje 3700€ zonder BTW
Comment
-
meer moois
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenkrijgt hij wel terug van de verzekering hoor.
een auto van +100.000€ van 3 maand oud die volledig moet herspoten worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenweet ik en ik heb dit gezegd ook in dit topic , maar ge komt dat toch niet graag tegen ..
Plus de tijd dat je je wagen niet ter beschikking hebt... Het moeten aanzien dat em daar staat vol krassen...
Zelfs al kreeg em meer geld weer dan dat hij zou moeten betalen, je zit daar toch met de shit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenweet ik en ik heb dit gezegd ook in dit topic , maar ge komt dat toch niet graag tegen ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk heb 'es zo'n Gemballa Cayenne gehoord met 750 pk, da's ziek...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenidem, in Bodrum in Turkije reed er zo'n witte rond.. ik zat toen op de bus toen hij ons voorbijstak.. ZIEKE sound
Blijkbaar heeft dat een 'zuinigheidsknopje'. En 1200Nm geloof ik. Was wel dik eigenlijk, een zwarte met 23"-ers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Turbo S facelift 550 pk
Nice !! Mocht iemand een Porsche V8 turbo blok weten te koop liggen.... ik zoek er eentje
Comment
Comment