Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik twijfel tussen die laatste RS of mijn fantasiecombo (zwart zonder stickers, carbon spiegels, velghart in GT-silver zoals de Carrera Sport-velgen), ik neig naar 't laatste
Volledige velg in GT-silver zal mooier zijn dan enkel velghart denk ik...
Voor mij wit met zwarte striping, zwarte velgen, witte rolkooi en witte middentunnel... Maar mijn voorkeur verandert bijna elke maand
Nee, niet te stil eerder gewoon luid om luid te zijn... Ik zou van uitlaat switchen, niet persé om m'n auto luider te maken, maar 'm een mooier geluid te geven, hetgeen doorgaans gepaard gaat met een paar extra decibels, maar hoofdreden is een complexere brom te verkrijgen met eventueel een paar knalletjes bij 't gas lossen etc...
Diegene die jij aanhaalt is gewoon luid (imo) zonder meer... Die op de vorige pagina is luid maar complex, 'ie klinkt als een RSR
Een boek van Randy Leffingwell over de geschiedenis van Porsche, zowel van de gewone modellen als in de racerij, alle modellen komen erin voor met véél foto's...
Ik twijfel tussen die laatste RS of mijn fantasiecombo (zwart zonder stickers, carbon spiegels, velghart in GT-silver zoals de Carrera Sport-velgen), ik neig naar 't laatste
Comment