Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Niet akkoord... Klinkt veel minder complex dan 't zou moeten... IMOOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDaarnet is m'n boek "Porsche Sixty Years" gearriveerd, prachtig werk als je fan bent van het merk, enorm uitgebreid!
Aanrader1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe voorlichten hadden ze beter rond gelaten imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten't is een turbo
Ik twijfel tussen die laatste RS of mijn fantasiecombo (zwart zonder stickers, carbon spiegels, velghart in GT-silver zoals de Carrera Sport-velgen), ik neig naar 't laatste
Voor mij wit met zwarte striping, zwarte velgen, witte rolkooi en witte middentunnel... Maar mijn voorkeur verandert bijna elke maand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenHuh, heeft die GT3 een turbo of wat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMaw, je vindt 'm te stil...?
Diegene die jij aanhaalt is gewoon luid (imo) zonder meer... Die op de vorige pagina is luid maar complex, 'ie klinkt als een RSR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenMeer informatie!
400 pagina's dik, écht uitgebreid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenVolledige velg in GT-silver zal mooier zijn dan enkel velghart denk ik...
Voor mij wit met zwarte striping, zwarte velgen, witte rolkooi en witte middentunnel... Maar mijn voorkeur verandert bijna elke maand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenhet is een turbo dat je ziet met die gloeiende remschijven. Waar G eerst over een GT2 sprak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZou het? Op de carrera sport is 't toch ook enkel het velghart die gekleurd is?
Van de carrera sport ben ik geen fan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten't is een turbo
Ik twijfel tussen die laatste RS of mijn fantasiecombo (zwart zonder stickers, carbon spiegels, velghart in GT-silver zoals de Carrera Sport-velgen), ik neig naar 't laatste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
Ja zo ongeveer dus.. Vanwaar de ?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenUh, 't is mij al voorgedaan!?
Ja zo ongeveer dus.. Vanwaar de ?
Heel de velg gunmetal is denk ik mooier
edith, zo:
Nog een specialleke, full black met zwarte striping (?raar) en gele lampen, Ex-GT3 RS van Nicolas Cage
Comment
Comment