Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze avond naar de voorstelling van de 997 fl carrera 4 geweest in Kortrijk.
Mooi evenement, puik georganiseerd!
997 stond er in macedemia bruin...(of zoiets) , niet echt mijn ding moet ik zeggen.
Vandaag met de FL van een vriend mogen rijden!
Basaltzwart met bi-color zwart-terracotta.
Prachtige machine, PDK valt reuze mee (nog stukken, beter en veeeeeeeeeeel sneller dan de VW-DSG), al de poespas over die knoppen op het stuur vind ik heel erg overdreven.
Ik vind het behoorlijk gemakkelijk en al reed ik er slechts een 40km mee, ik was de op-en afschakelbeweging direct gewoon.
Al die negatieve commentaren mag je gerust met een korreltje (neem maar een kilo) zout nemen.
Ik zou (en ik ben een echt sportieve porscher) vandaag zeker de PDK kiezen.
Enkel voor een echte circuitracer brengt de manu nog een meerwaarde.... misschien.
1) de enige reden waarom het een 9ff zou zijn, is omdat die ook ooit is een model hebben gehad met die velgen. Ik zou niet durven zeggen dat het een 9ff is, dat zou Fatthauer een zeer slechte naam opleveren, wat niet zijn gewoonte is.
2) moest het een 9ff zijn, dan zijn er meer dan 10 mogelijkheden wat vermogen betreft..
Deze avond naar de voorstelling van de 997 fl carrera 4 geweest in Kortrijk.
Mooi evenement, puik georganiseerd!
997 stond er in macedemia bruin...(of zoiets) , niet echt mijn ding moet ik zeggen.
Vandaag met de FL van een vriend mogen rijden!
Basaltzwart met bi-color zwart-terracotta.
Prachtige machine, PDK valt reuze mee (nog stukken, beter en veeeeeeeeeeel sneller dan de VW-DSG), al de poespas over die knoppen op het stuur vind ik heel erg overdreven.
Ik vind het behoorlijk gemakkelijk en al reed ik er slechts een 40km mee, ik was de op-en afschakelbeweging direct gewoon.
Al die negatieve commentaren mag je gerust met een korreltje (neem maar een kilo) zout nemen.
Ik zou (en ik ben een echt sportieve porscher) vandaag zeker de PDK kiezen.
Enkel voor een echte circuitracer brengt de manu nog een meerwaarde.... misschien.
Mooi
Men vader snapte ook niet al de negatieve commentaar rond de PDK, hij was het meteen gewoon .
Wat vond je er voor de rest van?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Mooi
Men vader snapte ook niet al de negatieve commentaar rond de PDK, hij was het meteen gewoon .
Wat vond je er voor de rest van?
Voor de rest vind ik de FL een geniale zet van porsche.
Ik (met mijn 997S '05) heb helemaal niet het gevoel van met een gedateerde auto rond te rijden en de koper van de FL voelt, dat ie iets totaal nieuw gekocht heeft!
Wat wil je nog meer, iedereen content dus!
Voor de rest vind ik de FL een geniale zet van porsche.
Ik (met mijn 997S '05) heb helemaal niet het gevoel van met een gedateerde auto rond te rijden en de koper van de FL voelt, dat ie iets totaal nieuw gekocht heeft!
Wat wil je nog meer, iedereen content dus!
Da's ook mijn gevoel ! De FL is meer geavanceerd, krachtiger, de preFL vind ik toch mooier blijven (meer klassieke look owv de "gewone" lichten) en hij klinkt ook beter (al zal PSE op de FL ook wel soelaas bieden binnenkort).
Da's ook mijn gevoel ! De FL is meer geavanceerd, krachtiger, de preFL vind ik toch mooier blijven (meer klassieke look owv de "gewone" lichten) en hij klinkt ook beter (al zal PSE op de FL ook wel soelaas bieden binnenkort).
Idd. het "gebrabel" is weg enorm jammer.
Maar binnenin klinkt hij echt wel leuk, al ben ik een enorm stille wagen gewoon, daar kan het ook aan liggen
Hopelijk biedt de PSE hier een oplossing voor
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Mijn 997S is in vergelijking met de RS4 echt luid. Als de RS4 stationair draait hoor je amper dat de motor draait. Daarbij komt nog dat de RS4 veeeeel beter geïsoleerd is, bij de Porsche hoor je bvb elk zandkorreltje dat in de achterste wielkassen terechtkomt (en bijgevolg hoor je ook de motor heel goed). I love it
Mijn 997S is in vergelijking met de RS4 echt luid. Als de RS4 stationair draait hoor je amper dat de motor draait. Daarbij komt nog dat de RS4 veeeeel beter geïsoleerd is, bij de Porsche hoor je bvb elk zandkorreltje dat in de achterste wielkassen terechtkomt (en bijgevolg hoor je ook de motor heel goed). I love it
Comment