Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat vind ik ook nog een pak knapper, inderdaad.

Comment

• de enigste kleur die ik al gezien heb. en soms nog hier in aalst is een grijze met orange accenten.
      al de andere kleuren spijtig genoeg nog niet gezien. Van de vorige generatie zelfs nog geen enkele dacht ik.

Comment

• Die man rijdt hier ook dikwijls; vette kar
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• snapt ge nu da'k gene porsche gekocht heb...

Comment

• Ik snap ook niet waarom geen 5-10 sec wachten om foto te trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              idd, ik heb nog nooit een rs gezien, volgens mij zelfs geen gewone 997 gt3
              Van de 997 zie ik meer RS'en dan GT3's
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• In het gewone verkeer heb ik nog maar 1 keer een GT3 gezien...was in Gent.

Carrera's met hopen in Gent...turbo's ook wel eens, maar een GT3 zie je volgens mij heel zelden, tenzij er uiteraard een paar eigenaars in je buurt wonen. RS4 bvb zie ik ook heel weinig, misschien 5 op een half jaar.

Comment

• Nieuwe velg

Comment

• 'k vind dat nieuw wiel niet passen bij een "gewone" 911, meer iets voor de gt-reeks

Comment

• Mooi !
                      bron ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                        'k vind dat nieuw wiel niet passen bij een "gewone" 911, meer iets voor de gt-reeks
                        Gezien in Parijs, en vind ze niet mooier dan al bestaande velgen.
                        De velgenmaker bij porsche is niet de origineelste van de club imo.
                        De mooiste vind ik op dit moment de carrerasport velgen.

Comment

• mijn favo Porsche velgen zijn die 5-spaaks op de basis modellen en de GT3/GT2 velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                            Mooi !
                            bron ?
                            worldcarfans.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                              Wit / Zwart is idd schitterend.
                              Deze zag ik hier vorig jaar in de buurt.

...
                              Alleen de rode achterlichten nog maar wat is die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
                                Nieuwe velg
                                Die trekken verdacht hard op die schitterende Manthey velgen!

EDIT: deze dus, hmmm geef me dan toch maar onderstaande, iets opener en iets groter lijkt me.

Last edited by ames; 29/10/2008, 22:01.

Comment

• Niet dezelde want 20", wel zelfde look

Comment

• Voor de geïnteresseerden, in de nieuwe AW gaat het voor een groot deel over Porsche.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                      Voor de geïnteresseerden, in de nieuwe AW gaat het voor een groot deel over Porsche.
                                      Is hij er al ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                        Is hij er al ?
                                        Ik bedoel die vd 23ste, loop een beetje achter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                          Ik bedoel die vd 23ste, loop een beetje achter.
                                          Shit, die is nog te koop hé ?
                                          Want ik dacht dat er een test van de Carrera FL PDK stond.

Comment

Working...
                                          X