Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die twee melktandjes mogen ze wat mij betreft weglaten. De vegen in de koplampen eigenlijk ook. Maar die laatste foto, dat ziet er subliem uit.
volledig mee eens
Wat me het meest stoort zijn idd die 3 punten. De vegen in de lampen en die "tanden". Op zich is de achterkant ook een beetje te opgeblazen rond de wielkasten. Maar mits dikke velgen valt dat nog wel te regelen.
En ook bloed snel als een firma als "Novidem" er een compressor op schroeft.
Ze hebben al kit's met 380, 430 en 570 pk voor de 350Z.
Hans.
Ik weet zo een engelsman met 520pk in zn 350Z met een turbo kit.
Maar dan spreek je wel over 30K extra om dat geregeld te krijgen. Zit je aan een auto van 75K euro...
En gewone compressorkit op stock internals kost je ongeveer 11.000€. Maar dan stopt het ook tegen de 400pk, en t is nogal lawaaierig (niet echt dagelijks inzetbaar zegmaar), en heb je je remmen en ophanging nog niet aangepast.
Waarom moest dat Z topic toe
Effe de topictitel wijzigen is toch niet zo moeilijk. Dat ze dan ineenkeer die M, RS, AMG, Individual en consoorten ook maar sluiten.
Ik zal maar terug een nieuwe aanmaken, benieuw wat ze hierop te zeggen zullen hebben.
Comment