Hans.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
NISSAN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenvette bak imo, zeker die laatste foto
Ze hebben al kit's met 380, 430 en 570 pk voor de 350Z.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie twee melktandjes mogen ze wat mij betreft weglaten. De vegen in de koplampen eigenlijk ook. Maar die laatste foto, dat ziet er subliem uit.
Wat me het meest stoort zijn idd die 3 punten. De vegen in de lampen en die "tanden". Op zich is de achterkant ook een beetje te opgeblazen rond de wielkasten. Maar mits dikke velgen valt dat nog wel te regelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEn ook bloed snel als een firma als "Novidem" er een compressor op schroeft.
Ze hebben al kit's met 380, 430 en 570 pk voor de 350Z.
Hans.
Maar dan spreek je wel over 30K extra om dat geregeld te krijgen. Zit je aan een auto van 75K euro...
En gewone compressorkit op stock internals kost je ongeveer 11.000€. Maar dan stopt het ook tegen de 400pk, en t is nogal lawaaierig (niet echt dagelijks inzetbaar zegmaar), en heb je je remmen en ophanging nog niet aangepast.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenhier nog wa fotos van mijn ex
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenHet is een Nissan dus zeker betrouwbaar maar ik zou toch oppassen met de diesels. Die kwamen van bij Renault geloof ik.
Maar zo'n Almera diesel lijkt me wel çava ?
Comment
Comment