Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NISSAN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• edit...

Comment

• Nissan Sylvia 1.8 T

Ik zag de Nissan Sylvia nog niet in dit topic:

Mijn eerste karretje was precies zoals deze maar dan in het rood.
      Wat was ik verliefd op die 'bassie & adriaan-inklapbare koplampen"

136PK en Super met lood. Toch zo'n 3 jaar rijplezier gehad. (en slechts 1 boete voor te snel rjiden). Plankgas en de turbo gaf merkbaar het nodige duwtje. Zonder problemen 220 km/u. Toen was ik nog jong en zot en ...

Wat ik vreselijk vond was de schuimrubberen spoiler op de achterklep, vreselijk om te reinigen. Toen ik er destijds mee reed (anno 1990) heb ik slechts 1 keertje een andere Sylvia gezien. Daarna nooit meer.

Ik heb er fijne herinneringen aan. Het rijplezier dat ik daarmee had, heb ik tot vandaag in geen enkele andere auto (die ik bezat) teruggevonden.

Comment

• Nissan Maxima Coupe' GT-R.

Comment

• Vandaag heb ik een staaltje gekregen van de klantvriendelijkheid van de Nissan garage in Sint-Stevens Woluwe.
          Ik was daar met een vriend om een prijsofferte van de GT-R op te pikken voor zijn vader. Die was aan het overwegen om een Porsche te kopen maar voor de lol kwamen we er toch een prijslijst halen om het hem een voor te leggen.

Dus ik kom daar binnen en mijn maat was net een drankje gaan halen dus ik voorde het woord. Ik spreek daar de eerst de beste aan met de vraag of ik een prijslijst kan meekrijgen. Maar zijn Nederlands was niet zo goed en hij werkte er nog maar pas dus hij is iemand anders gaan halen.

Na een minuutje wachten komt er iemand af die onmiddellijk begint met "Hoe oud ben je?" Ik antwoord dat ik 24 ben en hij onderbreekt me en zegt dat ik dat niet mag kopen want je moet 26 zijn

Onder andere zou ik geen lening krijgen en zeker geen verzekering :o

Ik heb is goed gelachen en zei dat het geen probleem zou zijn. Daarop reageerde hij dat ik geen testrit zou kunnen loskrijgen.
          Maar daarvoor was ik dus niet daar, ik heb gezegd dat ik enkel een brochure kwam halen en een prijslijst.

Plots herkende hij mij omdat hij mij al gezien had met de Lotus (hij had eigenlijk mijn tweelingbroer gezien maar kom :p )
          Mijn broer was daar een jaar geleden omdat hij nadacht om over te schakelen naar een 350Z, hij heeft dat toen niet gedaan omdat hij het interieur iets minder was. (ieder zijn mening natuurlijk)

Dus nadat hij me probeerde buiten te werken en zei dat ik hem niets moest wijsmaken (hij weet blijkbaar alles ivm leningen en verzekeringen) heb ik eens goed mijn gedacht gezegd en hem een preek gegeven van 10 minuten. Ik kan heel goed begrijpen dat je wantrouwig bent als een 24 jarige komt vragen naar een GT-R maar dit was er los over!

Ik ben in het begin beleefd gebleven maar op het einde heb ik me eens goed laten gaan (bij wijze van spreken)

Zeer spijtig maar als die kerel zo te werk zal blijven gaan dan verliest die klanten. Ik weet al dat ik daar nooit meer een voet binnen zet en ik ben waarschijnlijk niet de enigste die dat daar al meegemaakt heeft.
          Last edited by ; 01/02/2010, 18:38.

Comment

• Heb net via een vriend gehoord, die een GT-R heeft, dat ik dus niet met de verkoper heb gesproken van de GT-R. Ik heb gesproken met iemand die daar niets mee te maken heeft, een andere verkoper. (Ik zal zijn naam maar niet noemen)

Dan nog was zijn reactie totaal ongepast, het was er zwaar over.

Laat het een lesje zijn voor die kerel dat iedereen een potentiële klant is en dat hij niet zo uit de hoogte moet doen

(Damn, dees klinkt zo verwaand )
            Last edited by ; 18/03/2010, 13:07.

Comment

• Begrijp dit...heb het ook eens meegemaakt toen ik "iets" jonger was en het is ook niet plezant maar begrijp ook de verkoper, er zullen meer mensen willen rijden dan ze kunnen kopen...alleen een goede verkoper kan een "echte" verkoop inschatten Persoonlijk heb ik in deze garage problemen gehad maar ik had miss de goeie verkoper of...was dan toch de leeftijd
              Last edited by ; 02/02/2010, 00:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door XFREAKX Bekijk Berichten
                Begrijp dit...heb het ook eens meegemaakt toen ik "iets" jonger was en het is ook niet plezant maar begrijp ook de verkoper, er zullen meer mensen willen rijden dan ze kunnen kopen...alleen een goede verkoper kan een "echte" verkoop inschatten Persoonlijk heb ik in deze garage problemen gehad maar ik had miss de goeie verkoper of...was dan toch de leeftijd
                Dat was ook mijn 1e reactie, ik legde uit dat ik zijn reactie begreep maar hij had daar geen oor naar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door XFREAKX Bekijk Berichten
                  Begrijp dit...heb het ook eens meegemaakt toen ik "iets" jonger was en het is ook niet plezant maar begrijp ook de verkoper, er zullen meer mensen willen rijden dan ze kunnen kopen...alleen een goede verkoper kan een "echte" verkoop inschatten Persoonlijk heb ik in deze garage problemen gehad maar ik had miss de goeie verkoper of...was dan toch de leeftijd
                  Ik snap dit niet, als er een klant vraagt naar een prijslijst en een folder doe je dat gewoon.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Zalige plak, nu nog hopen dat hij geen turbo facelift tegenkomt

Comment

• Ziet er trouwens lekker bruut uit, in het zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                          Heb net via een vriend gehoord, die een GT-R heeft, dat ik dus niet met de verkoper heb gesproken van de GT-R. Ik heb gesproken met iemand die daar niets mee te maken heeft, een andere verkoper. (Ik zal zijn naam maar niet noemen)

Dan nog was zijn reactie totaal ongepast. Ik overweeg een mail te sturen naar Import want het was er zwaar over.

Laat het een lesje zijn voor die kerel dat iedereen een potentiële klant is en dat hij niet zo uit de hoogte moet doen

(Damn, dees klinkt zo verwaand )
                          Nissan is gewoon niet gewoon om mensen met geld over de vloer te krijgen é. No offence, maar de gemiddelde Almera-rijder en de gemiddelde GTR-rijder zijn twee totaaaal verschillende mensen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                            FCK-911 zou ook hard zijn
                            of gewoon plat.

911 BYE is té vet
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                              Nissan is gewoon niet gewoon om mensen met geld over de vloer te krijgen é. No offence, maar de gemiddelde Almera-rijder en de gemiddelde GTR-rijder zijn twee totaaaal verschillende mensen
                              Trust me, bij een 350Z keek de gemiddelde dealer al alsof hij het in Keulen hoorde donderen .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Trust me, bij een 350Z keek de gemiddelde dealer al alsof hij het in Keulen hoorde donderen .....
                                Zo denken alle "gewone" merken erover hoor, idem bij Focus RS, Golf GTI en Leon FR. Ze doen alsof ze van goud gemaakt zijn en de GTI is vaak de enigste die je kan testen.
                                Bij Ford stelden ze een 1.6 voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

So true
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Ik heb ondertussen al van andere GTR owners gehoord dat zij daar in het begin ook niet behandeld zijn zoals het hoort. Een week nadat ik daar ben geweest en het daar is goed gedonderd heeft heeft dezelfde verkoper het een andere koper gelapt, die heeft ook een goed zijn gedacht gezegd maar toch 1 gekocht.

Die mensen leren gewoon niet uit hun fouten. Nissan heeft echt de verkeerde garage gekozen om de GTR te verkopen, wat al veel zou helpen is een 2e verkooppunt. Dan gaat de service waarschijnlijk veel verbeteren.

Het probleem is ook dat ze vlakaf liegen in de klanten hun gezicht, zo beweren ze bij hoog en laag dat Dunlop de banden van de GTR enkel verkoop aan Nissan dealers wat natuurlijk totaal niet waar is.

Comment

• Iemand deze al gezien?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                          Iemand deze al gezien?

not my cup of saké

Comment

Working...
                                          X