Mededeling
Collapse
No announcement yet.
NISSAN Lovers
Collapse
X
-
Hey,
Enige tijd geleden heb ik domeinnaam nissanforum.be geregistreerd, maar nooit echt iets mee gedaan.
Aangezien zelf een forum uit het niets opstarten niet zo gemakkelijk is, wil ik eens vragen of er eventueel interesse is in zo'n forum voor de (Belgische) Nissan-rijders?
Indien goede respons ga ik hiermee verder! :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skyflyer Bekijk BerichtenHey,
Enige tijd geleden heb ik domeinnaam nissanforum.be geregistreerd, maar nooit echt iets mee gedaan.
Aangezien zelf een forum uit het niets opstarten niet zo gemakkelijk is, wil ik eens vragen of er eventueel interesse is in zo'n forum voor de (Belgische) Nissan-rijders?
Indien goede respons ga ik hiermee verder! :-)
Ik ken ook iemand die een GT-R besteld heeft dus die kan ik dan ook doorverwijzen
Comment
-
Maar je kan het proberen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Comment
-
-
Gister hadden we ons eerste evenement namens www.hartvoorautos.nl
+ YouTube Video
Totalcarconcept.com was ook aanwezig, bekend van de GT-R P800. Deze keer hadden ze een Skyline R34 GT-R met 700pk meegenomen!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMine's = efficiëntie²
FAAAAAAK!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Vraag mij eigenlijk echt af waarom iemand zo iets op z'n wagen zet...
Comment
-
Comment