Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hey,
Enige tijd geleden heb ik domeinnaam nissanforum.be geregistreerd, maar nooit echt iets mee gedaan.
Aangezien zelf een forum uit het niets opstarten niet zo gemakkelijk is, wil ik eens vragen of er eventueel interesse is in zo'n forum voor de (Belgische) Nissan-rijders?
Indien goede respons ga ik hiermee verder! :-)
Hey,
Enige tijd geleden heb ik domeinnaam nissanforum.be geregistreerd, maar nooit echt iets mee gedaan.
Aangezien zelf een forum uit het niets opstarten niet zo gemakkelijk is, wil ik eens vragen of er eventueel interesse is in zo'n forum voor de (Belgische) Nissan-rijders?
Indien goede respons ga ik hiermee verder! :-)
Hier op het Forum zitten er toch een aantal.
Ik ken ook iemand die een GT-R besteld heeft dus die kan ik dan ook doorverwijzen
Ik denk van niet. De Qashqai/ Juke eigenaars bijvoorbeeld hebben al een eigen en succesvol forum, en quasi alle GT-R eigenaars zitten op nagtroc. En ook de rest van de sportwagens hebben specifieke fora.
Zou dat te maken hebben met de launch-control problematiek? Of was het iets met het uitzetten van de TC ofzo??
Vraag mij eigenlijk echt af waarom iemand zo iets op z'n wagen zet...
Comment