Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NISSAN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• idd

morgen mee testritje doen se

men vader hem em besteld, nog wachten tot augustus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
      idd

morgen mee testritje doen se

men vader hem em besteld, nog wachten tot augustus
      Welke Qashqai heeft je vader besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
        Welke Qashqai heeft je vader besteld?
        kweet niet meer zeker welk pack

maar het ging tussen visia en tekna pack..

Comment

• Mitsuoka Galue II (base Nissan Cedric)

Comment

• Die staat in het verkeerde topic.

Comment

• Mitsuoka
              Die mannen kunnen er wel wat van ja...

de viewT op basis van de micra

of de Orochi op basis van de Honda NSX, maar dat is off-topic he (en vooral lelijk)
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Heel lelijk en die Viewt heeft hier niets te zoeken in dit topic

Comment

• Het is een nissan...op de een of andere manier

Ik zal het morgen goedmaken met een paar skylines, datsuns,...

Comment

• Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                    VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                    VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                    Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                    Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                    Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• liever zo eentje...

2 Sunny GTI-R's uit 1994 ingevoerd in België vanuit Griekenland

4WD turbo

Comment

• Veillside kit zeker?

Comment

• Goe gezien...

Comment

• Een 300ZX is absoluut niet mis

Hoe oud is die?

Comment

• Dateert van 09/1990 en sedert 2002 in mijn bezit. Was origineel wit, maar na montage van de Veillside herspoten in zwart.

Comment

• Knappe bak Albert, maakt een keer een topic van je Z in de subrubriek 'mijn auto'

Comment

• Comment

• @ GT-R

" Jou wagen", of " jou droomwagen"? Lijkt mij ook een exclusief 'bakske'!

Comment

• Droomwagen, en lach niet met mijn accent

Waarom verkoopt ge hem eigenlijk?
                                      Zag daarnet deze advertentie
                                      Last edited by ; 21/03/2008, 23:31.

Comment

• Verschillende faktoren spelen hierin mee:
                                        -wagen is 18 jaar oud: toekomstig onderhoud zal waarschijnlijk duur worden, als er iets zal aan schelen. Toen ik hem 2 jaar had, waren de turbo's kapot, en dat zijn geen gewone. Ze kosten toen 1.250-stuk. Veel stukken werden toen ook vervangen omdat de motor toch moest uitgebouwd worden: naar onderhoud toe vervelend als de motor moet uitgebouwd worden voor van alles en nog wat. Kostprijs 160.000 bfr.Wagen stond toen acht weken in de garage. 1000 km verder, koppakking erdoor: opnieuw 1 turbo kapot, zes weken garage, kostprijs 130.000bfr. Veillsidekit, ombouw, herspuiten: 2 maanden auto kwijt, 180.000 bfr.
                                        Gelukkig bleef ik van verdere defekten gespaard, maar ergens zit de vrees erin dat hoe langer ik de wagen houd, hoe groter de kans op een eventuele panne. Zal ik die herstelling dan nog laten uitvoeren? Prijs, en tijdsduur vd herstelling. Gelukkig heb ik ook een moto.
                                        -omdat de benzine steeds duurder wordt, durf-wil ik hem zoveel niet meer 'gebruiken' als sportwagen. Ik moet nog niet echt zot doen om 15L op 100 te verbruiken.
                                        -zal deze wagen een 'classic collectors item' worden? Heeft deze categorie wagens zowieso nog een toekomst? Een moderne diesel verbruikt 7L bij 100pk/liter cylinderinhoud. Circuitwagens in de Lemans wedstrijden: Peugeot 907 HDI fap en de nieuwe Audi R10, beiden rijden op diesel.
                                        Aan de andere kant beleef ik er echt nog plezier aan, en sinds hij te koop staat, rijd ik er nog bewuster mee en besef ik dat hij plots kan verkocht zijn. Mijn enige troost is dan een tevreden gevoel over de verkoopprijs. Daarom houd ik vast aan de gevraagde verkoopprijs van min. 10.000 euro. Waarschijnlijk zal ik mij zo geen exclusieve wagen meer kunnen veroorloven in mijn leven, en daarom MOET hij niet weg, maar mag hij weg. Ik heb er echt geen problemen mee met die wagen, maar vrees de financiële gevolgen, als er problemen komen.

Comment

Working...
                                        X