Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NISSAN Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gisteren 3 Skylines gezien.

1 op de parking is Spa(met reclame erop) en 2 identieke zwarte achter elkaar onderweg(niet gezien van welk land ofzo ze waren)

Geen misse bakken

Comment

Speciale 350Z

Comment

Zalig !

Comment

Ja voor de velgen, nee voor de kleur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinister
            heerlijk

Comment

Die paarse 350Z is bangelijk!

Waarom creëren Belgen zo een dingen niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                Die paarse 350Z is bangelijk!

Waarom creëren Belgen zo een dingen niet?

Er zijn belgen met zo'n vette nissan hoor :p

in Ravals zitten 2 skyline's, ed

maar van die supercharged 350z's moete al rap 17.000€ over hebben en das niks voor de meeste belgen

Comment

Er zijn belgen met zo'n vette nissan hoor :p

in Ravals zitten 2 skyline's, ed

maar van die supercharged 350z's moete al rap 17.000€ over hebben en das niks voor de meeste belgen
                  Die skylines zijn nagenoeg standaard, op de motor na.
                  Als er in belgie eens wat meer aan tuning zoals hierboven en zoals op de bimmer van Evahke gedaan werd, zou de scepsis tov tuners serieus verminderen.

Comment

Die skylines zijn nagenoeg standaard, op de motor na.
                    Als er in belgie eens wat meer aan tuning zoals hierboven en zoals op de bimmer van Evahke gedaan werd, zou de scepsis tov tuners serieus verminderen.

dat is nu al, enkel in alle sporten, en hobby zijn er rotte appels.

tuner zijn nogaltijd hardrijders en boomcars...

Als tuners hard rijden, rijden ze alle spoilers eronder uit.... denkte nog dat ze hardrijders zijn? op een paar johnny's na

Comment

Ik krijg er zelfs kippevel van.

De Nissan 350Z is een droom van een wagen. Spijtig dat er maar 2 zitplaatsen in zijn. Anders zou ik 'm overwegen als tweede wagen...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

dat is nu al, enkel in alle sporten, en hobby zijn er rotte appels.

tuner zijn nogaltijd hardrijders en boomcars...

Als tuners hard rijden, rijden ze alle spoilers eronder uit.... denkte nog dat ze hardrijders zijn? op een paar johnny's na
                        Nu moet ge mij eens vertellen wat het nut dan is van al die spoilers

Comment

Nu moet ge mij eens vertellen wat het nut dan is van al die spoilers

weet ge van de wind, die in u haren blaast awel he, naart t schijnt blaast dat ook tegen uwe auto en met zo'n rare kurves en holle ( halve ) circkel doet met aërodynamische wonderen die u 350z op de grond duwen om zo rapper dan die gast naast u door den bocht te sjezen

nee meeste spoilers koop je omdat je die "VET" en cool en hawt vind enz .

Je mag u meening ook zeggen over spoilers hoor ben eens benieuwd naar u uitleg

Comment

weet ge van de wind, die in u haren blaast awel he, naart t schijnt blaast dat ook tegen uwe auto en met zo'n rare kurves en holle ( halve ) circkel doet met aërodynamische wonderen die u 350z op de grond duwen om zo rapper dan die gast naast u door den bocht te sjezen

nee meeste spoilers koop je omdat je die "VET" en cool en hawt vind enz .

Je mag u meening ook zeggen over spoilers hoor ben eens benieuwd naar u uitleg
                            Spoilers dienen in mijn ogen nog altijd om de luchtweerstand te verbeteren, waardoor je harder kunt. Dus zijn ze overbodig als je tóch niet hard rijdt... Waarom heeft een porsche een omhoogkomende spoiler? omdat onder die snelheid die spoiler absoluut overbodig zou zijn, en enkel nadelig.

En hoe ik de meesten hier zie rijden ben ik bijna zeker dat de luchtweerstand enkel slechter en slechter wordt.

Comment

Spoilers dienen in mijn ogen nog altijd om de luchtweerstand te verbeteren, waardoor je harder kunt. Dus zijn ze overbodig als je tóch niet hard rijdt... Waarom heeft een porsche een omhoogkomende spoiler? omdat onder die snelheid die spoiler absoluut overbodig zou zijn, en enkel nadelig.

En hoe ik de meesten hier zie rijden ben ik bijna zeker dat de luchtweerstand enkel slechter en slechter wordt.
                              Ik denk dat de meesten van die spoilers plaatsen omdat ze het mooi vinden.

Persoonlijk vind ik die paarse Nissan schitterend om naar te kijken. Het is een klein kunstwerk door het werk wat men eraan besteed heeft. Te weten dat men deze tijd met passie heeft gedaan, maakt dus dat deze wagen een kunstwerk is. Daar heb ik bewondering en zelfs respect voor.

Trouwens, over smaken valt niet tetwisten...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

nen spoiler op een nissan 350z staat zeker niet mis. da maakt die wagen gewoon af! op een bmw 320d mag van ik ook een spoiler staan, meer dan een zelfs. da is gewoon elk zin mening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Trouwens, over smaken valt niet tetwisten...
                                  Idd, daarom dat ik mij ook niet uitspreek over het al dan niet mooi zijn van de spoilerbakken.

Bvb de door mij zo bejubelde 190 Evolution II.

Is ie mooi? ik vind van wel, er zijn anderen die hem oerlelijk vinden

Heeft ie grote opvallende spoilers? Ja.

Helpen de spoilers ook daarwerkelijk? Ja. De standaard 190E 2.5-16 heeft een aerodynamische coëfficient van 0,5. De evolution II heeft een coëfficient van 0,3.

Van mijn part mag iemand een spoiler van 2 meter hoog op een Honda S2000 plakken, maar veel helpen gaat dat niet doen, tenzij hij thuis geen droogkast heeft... Als die wagens die spoilers nodig zouden hebben, zouden ze ze wel af-fabriek erop steken.

Een Ferrari Enzo heeft toch ook geen spoiler?

Comment

aub Wannes

Comment

awel die zoekfunctie die trekt op niks ...
                                      ik zal dan hier ook nog de vraag eens stellen...
                                      iemand ervaring met een 200sx model S13?

Comment

hier zeker eens gaan kijken:

Nissan Skyline GT-R
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45881

Comment

Working...
                                        X