Was een M&G van een lokaal forum uit Aalst (zit er ook al 7jaar). Waren nog dikke auto's maar dat zijn geen nissan's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
NISSAN Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenZou er iemand in belgië zijn die zoeen bezit?
Had er kennelijk over gekeken, maar er zijn er een stuk of 5 naar mijn weten. Niet ingeschreven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenNice, zou wel eens 1 in het echt willen zien.
De 5 dat ik ken staan bij elkaar in een hangaar in het Antwerpse. Kan mss wel iets regelen als je tot daar wilt komen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Ik mag me binnenkort bij de Nissan-eigenaars rekenen. Begin november getekend voor een gloednieuwe Nissan Note 1.2 Connect Edition, driecilindertje met 80 pk. Het wordt de eerste keer dat ik een volledig nieuwe wagen zal hebben, mijn huidig Peugeot 206'je was een occasie.
De Note zou midden/eind december geleverd worden. Ik zou hem - op aanraden van ouders, kennissen en verkoper - pas inschrijven in januari, zodat hij van 2014 zal zijn. Op langere termijn zou dat de waarde hoger houden. En op een paar maand wachten, daar kunnen gerust nog enkele weken bij. Denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OAW Bekijk BerichtenIk mag me binnenkort bij de Nissan-eigenaars rekenen. Begin november getekend voor een gloednieuwe Nissan Note 1.2 Connect Edition, driecilindertje met 80 pk. Het wordt de eerste keer dat ik een volledig nieuwe wagen zal hebben, mijn huidig Peugeot 206'je was een occasie.
De Note zou midden/eind december geleverd worden. Ik zou hem - op aanraden van ouders, kennissen en verkoper - pas inschrijven in januari, zodat hij van 2014 zal zijn. Op langere termijn zou dat de waarde hoger houden. En op een paar maand wachten, daar kunnen gerust nog enkele weken bij. Denk ik...
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment