Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hyundai's compacte monovolume Matrix mag dan wel een embleem van Pininfarina op de flank dragen, slechts weinigen vallen voor z'n charme. En daar probeert Hyundai nu wat aan te doen. Het doosje is gerestyled om beter bij de rest van het gamma te passen. Nieuw smoelwerk doet hem nauwer aanleunen bij de recente i30. En er is geen sprake van half werk want de motorkap, grille, bumperschilden, voorvleugels en lichtunits werden opnieuw langs de tekentafel gestuurd. Op de flanken maakt een hertekende gordellijn het grootste verschil. De gordellijn is nog steeds zeer laag, maar een valse onderrand voor het achterste zijruitje camoufleert het aquarium-effect van de diep uitgesneden ramen in de portieren. Tenminste als je van buiten naar binnen kijkt. Aan de achterzijde ten slotte zijn de kofferklep en bumper nieuw en worden de achterlichten in een donkerder tint uitgevoerd.
Toch is de Matrix verre van een flop. Sinds z'n lancering op de Belgische markt werden er al bijna 7.000 van verkocht. Dat komt vooral door z'n gerieflijke indeling. Een hoge zorgt voor een gemakkelijke in- en uitstap, de achterbank is verschuifbaar en neerklapbaar en de bagagecapaciteit gaat van 350l tot 1.284l. Onder de kap zit een 1.6l benzinemotor met 103pk, maar die vervult in ons land een academische rol. Het gros van de kopers gaat voor de 110pk sterke 1.6 CRDi. Wanneer de nieuwe versie z'n opwachting maakt, en dat is deze zomer, wordt de veiligheidsuitrusting ook meteen gespekt met stabiliteitscontrole. Voorheen was die niet leverbaar, nu is deze optioneel op alle versies.
10 Mei trouwen wij, en onze trouw zou veel stijler zijn met een stoet jeeps dan een stoet gehuurde zwarte limo's. we trouwen in een gerenoveerde schuur in sint truiden, en een jeep past hier nu eenmaal beter bij. Mn vader rijd met het nieuw model santa fé, en ik vroeg me af, of er mensen met zo'n wagen ons als bruidskoppel zou willen vervoeren?
Liefst een zwarte, witte of licht grijze
voor de schoonouders en zuskes zou ik ook eentje willen vastkrijgen. (hoop dat dit lukt voor 10 mei)
Omgeving lummen - sint truiden. van ongeveer 1-6u savonds
(kilometers vergoed, en receptie incl. (wel beetje bob - aditude )
Wil je deel uitmaken van dit gebeuren: neem gerust contact op via dees forum, of op 0474213124
ik ben van plan om nen i30 aan te schaffen als ik vergelijk met volkswagen, opel, en dergelijke vindt ik de afwerking van deze hyundai stukken beter en voor een i30 met alles erop en eraan is het nog redelijk van prjs in vergelijking met andere merken, de rijeigenschappen en prestatie's daar heb ik nog geen flauw benul van maar binnenkort maak ik nen test rit met de i30 en dan beslis ik. maar wss wordt het de i30.
ik ben van plan om nen i30 aan te schaffen als ik vergelijk met volkswagen, opel, en dergelijke vindt ik de afwerking van deze hyundai stukken beter en voor een i30 met alles erop en eraan is het nog redelijk van prjs in vergelijking met andere merken, de rijeigenschappen en prestatie's daar heb ik nog geen flauw benul van maar binnenkort maak ik nen test rit met de i30 en dan beslis ik. maar wss wordt het de i30.
mvg
Daar zal je geen spijt van krijgen. Ik heb de mijne nu al bijna een jaar en ik ben nog altijd zeer tevreden.
Daar zal je geen spijt van krijgen. Ik heb de mijne nu al bijna een jaar en ik ben nog altijd zeer tevreden.
ja kan da gerust geloven hyundai ga er sterk op vooruit vergeleken met de concurenten.
ik weet wel nog ni welke kleur da ik ga nemen ben aan het twijfelen tussen stone black, continental silver of crystal white maar heb gelijk al gemerkt dat er ni veel zwarte rond rijden.
ja kan da gerust geloven hyundai ga er sterk op vooruit vergeleken met de concurenten.
ik weet wel nog ni welke kleur da ik ga nemen ben aan het twijfelen tussen stone black, continental silver of crystal white maar heb gelijk al gemerkt dat er ni veel zwarte rond rijden.
welk kleur hebt gij genomen ?
mvg
Ik heb een zwarte. Maar ik raad die kleur eigenlijk niet aan. Mijn bedoeling was eerst om een indigo blauwe te nemen maar dan moest ik 3 maanden wachten en dat was onmogelijk (er waren grote kosten aan mijn vorige auto) dus is het een zwarte geworden.
Voor meer informatie over mijn "bolide" kijk hier: Hyundai i30 1.6crdi 115pk 2007
Ik heb een zwarte. Maar ik raad die kleur eigenlijk niet aan. Mijn bedoeling was eerst om een indigo blauwe te nemen maar dan moest ik 3 maanden wachten en dat was onmogelijk (er waren grote kosten aan mijn vorige auto) dus is het een zwarte geworden.
Voor meer informatie over mijn "bolide" kijk hier: Hyundai i30 1.6crdi 115pk 2007
Swirls en hologrammen zijn in de zon zeer goed zichtbaar (in de schaduw ziet ge er niks van). Valt allemaal perfect weg te werken maar ik had liever dat ik niks moest laten wegwerken (is niet goedkoop).
En daar komt nog eens bij dat zwart zeer snel vuil wordt.
Mijn nonkel heeft zich pas zo'n Santa Fe gekocht. Een 2.2CRDI automaat in colorado uitvoering. Was een ex demo wagen. Zalige bak. Nu komt 'em vorige week in de garage voor de handleiding van het navigatiesysteem te gaan ophalen (die hadden ze kwijt gespeeld en hebben ze nieuw besteld). En daar stond een Santa Fe 2.2 CRDI Automaat 4x4 in Executive uitvoering met alle opties vanop de optielijst. En daar waren serieuze kortingen op (stock acties, wagen stond al bijna een jaar in de showroom). Nu heeft hij zich die gekocht. Hij heeft nog terug gekregen voor zijn Santa Fe wat hij er 6 weken geleden voor heeft moeten betalen plus ze gaan het navigatiesysteem uit zijn huidige Santa Fe overbouwen naar de nieuwe. Hij had er ondertussen ook al een goei 5000 km bij gereden. Ferm service van die garage!
Mijn nonkel heeft zich pas zo'n Santa Fe gekocht. Een 2.2CRDI automaat in colorado uitvoering. Was een ex demo wagen. Zalige bak. Nu komt 'em vorige week in de garage voor de handleiding van het navigatiesysteem te gaan ophalen (die hadden ze kwijt gespeeld en hebben ze nieuw besteld). En daar stond een Santa Fe 2.2 CRDI Automaat 4x4 in Executive uitvoering met alle opties vanop de optielijst. En daar waren serieuze kortingen op (stock acties, wagen stond al bijna een jaar in de showroom). Nu heeft hij zich die gekocht. Hij heeft nog terug gekregen voor zijn Santa Fe wat hij er 6 weken geleden voor heeft moeten betalen plus ze gaan het navigatiesysteem uit zijn huidige Santa Fe overbouwen naar de nieuwe. Hij had er ondertussen ook al een goei 5000 km bij gereden. Ferm service van die garage!
ja heb ook al gemerkt dat hyundai goede service biedt aan zijn klanten
Swirls en hologrammen zijn in de zon zeer goed zichtbaar (in de schaduw ziet ge er niks van). Valt allemaal perfect weg te werken maar ik had liever dat ik niks moest laten wegwerken (is niet goedkoop).
En daar komt nog eens bij dat zwart zeer snel vuil wordt.
ja das idd wel minder ja dan denk ik toch dak ga opteren voor een grijs of wit kleur
wit past goe bij zwarte velgen en tis nu terug in de mode he da wit
Comment