Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ja das idd wel minder ja dan denk ik toch dak ga opteren voor een grijs of wit kleur
wit past goe bij zwarte velgen en tis nu terug in de mode he da wit
het probleem is dat zwart geen metaalkleur is bij hyundai en ze is heel dun gespoten. Met snel krassen tot gevolg.
Dat is het eerste dat ik daar van hoor. Ik heb 400 euro bijbetaald voor metaalkleur. De enige niet metaalkleuren bij de i30 zijn wit en rood dacht ik.
da dacht ik ook ik betaal er ook 400 € voor en niet metaal kleuren zijn idd wit en rood de metaalkleuren zijn grijs en silver en de mica kleuren bruin, rood, blauw, licht blauw, zwart, en silver. wat is het verschil tussen mica en metaal kleur ?
Dan zal het gewijzigd zijn. ik spreek nog over mijn coupé. dat was zonder opleg toen. en die lak was heel gevoelig voor krassen. iedereen die toen een zwarte coupé had klaagde er eigenlijk over.
da dacht ik ook ik betaal er ook 400 € voor en niet metaal kleuren zijn idd wit en rood de metaalkleuren zijn grijs en silver en de mica kleuren bruin, rood, blauw, licht blauw, zwart, en silver. wat is het verschil tussen mica en metaal kleur ?
Tegen mij zei de verkoper dat een dubbele metaalkleur of zoiets is. Ik weet niet of het waar is.
De openingspost mag wel eens aangepast worden hoor
Getz is intussen weg, voor de i20, wat iedereen al wist,
Terracan mag ook weg,
De Accent is eruit,
De Coupé is eruit,
iX55 is erbij gekomen,
Sonata en Azera staan er niet bij
H1 is nieuw
Matrix staat er ook niet bij
...
Was idd iemand van hier
Ik dus
Busje was geladen met 6 man en mijn Ringbusje had totaal geen moeite voor enkele toertjes te bollen, dit was wel H1 people (betere ophanging)
er zitten er hier veel die denken dat hyundai nog altijd van papier en rommel gemaakt is.
Ik dacht dat ook van de Hyundai Getz 1.1 van m'n madame...
En ja ik denk dat nu nog
De carosserie nja, heel dunne metaalplaat, geen extra steenslagbescherming zoals bij de Europese merken (dus wss ook sneller doorgeroest), de lak is héél krasgevoelig.
Interieur is wel stevig in elkaar gezet, ook kwaliteitsvolle materialen (staat op gelijke hoogte met VW)
Alleen op technisch vlak staat zo'n kar echt wel lichtjaren achter, de motor heeft twee standen:
- bompa modus
- johnny modus
Normaal vertrekken kan je gewoonweg niet met die wagen, op zich best wel spijtig want voor het weinige geld rijd dat echt niet slecht. Hierdoor is het ook zo dat het verbruik best wel aan de hoge kant ligt, zelfs bij een rustige rijstijl drinkt dat beestje dat het lief is...
Ow ja, qua weggedrag is het ook een ramp. Stuurgevoel is héél erg vaag, bochten die ik met de Focus met een normale snelheid neem lijken in de Getz wel genomen tegen sneltreintempo. Het onderstel houd niet van bochten, een spijtige zaak.
Was idd iemand van hier
Ik dus
Busje was geladen met 6 man en mijn Ringbusje had totaal geen moeite voor enkele toertjes te bollen, dit was wel H1 people (betere ophanging)
er zitten er hier veel die denken dat hyundai nog altijd van papier en rommel gemaakt is.
laat ze maar denken, ondertussen zijn de Hyundai's wat exclusiever
Op 1,5 maand nog maar 2x een i20 tegengekomen, en maar 1 van die 2 was in't zelfde kleur als de mijne, met dezelfde uitvoering maar zonder het ipack.
Dusja, zo heb ik toch een auto die je niet alle dagen ziet (hier toch niet) met een mooie prijs voor veel auto/opties
Comment