Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HYUNDAI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk Berichten
    ja das idd wel minder ja dan denk ik toch dak ga opteren voor een grijs of wit kleur
    wit past goe bij zwarte velgen en tis nu terug in de mode he da wit
    het probleem is dat zwart geen metaalkleur is bij hyundai en ze is heel dun gespoten. Met snel krassen tot gevolg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      het probleem is dat zwart geen metaalkleur is bij hyundai en ze is heel dun gespoten. Met snel krassen tot gevolg.
      ah nogthans staat er op mijn offerte dat het een metaal kleur is want betaal er 400€ xtra voor dusja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
        Dat is het eerste dat ik daar van hoor. Ik heb 400 euro bijbetaald voor metaalkleur. De enige niet metaalkleuren bij de i30 zijn wit en rood dacht ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
          Dat is het eerste dat ik daar van hoor. Ik heb 400 euro bijbetaald voor metaalkleur. De enige niet metaalkleuren bij de i30 zijn wit en rood dacht ik.
          da dacht ik ook ik betaal er ook 400 € voor en niet metaal kleuren zijn idd wit en rood de metaalkleuren zijn grijs en silver en de mica kleuren bruin, rood, blauw, licht blauw, zwart, en silver. wat is het verschil tussen mica en metaal kleur ?

Comment

Dan zal het gewijzigd zijn. ik spreek nog over mijn coupé. dat was zonder opleg toen. en die lak was heel gevoelig voor krassen. iedereen die toen een zwarte coupé had klaagde er eigenlijk over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk Berichten
              da dacht ik ook ik betaal er ook 400 € voor en niet metaal kleuren zijn idd wit en rood de metaalkleuren zijn grijs en silver en de mica kleuren bruin, rood, blauw, licht blauw, zwart, en silver. wat is het verschil tussen mica en metaal kleur ?
              Tegen mij zei de verkoper dat een dubbele metaalkleur of zoiets is. Ik weet niet of het waar is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                Tegen mij zei de verkoper dat een dubbele metaalkleur of zoiets is. Ik weet niet of het waar is.
                ja da zou mss wel kunnen kweet het ook ni zal het nog keer vragen als ik er om ga

Comment

De openingspost mag wel eens aangepast worden hoor

Getz is intussen weg, voor de i20, wat iedereen al wist,
                  Terracan mag ook weg,
                  De Accent is eruit,
                  De Coupé is eruit,
                  iX55 is erbij gekomen,
                  Sonata en Azera staan er niet bij
                  H1 is nieuw
                  Matrix staat er ook niet bij
                  ...

Verder klopt het wel ongeveer

Comment

Hyundai H1 @ the Nurburgring VET !!

Comment

is toch een member van hier?
                      taxi
                      wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door abusimbal Bekijk Berichten
                        Hyundai H1 @ the Nurburgring VET !!
                        http://www.youtube.com/watch?v=V8VdP...eature=related
                        Dieje knalt goe door me da buske

Comment

Was idd iemand van hier
                          Ik dus
                          Busje was geladen met 6 man en mijn Ringbusje had totaal geen moeite voor enkele toertjes te bollen, dit was wel H1 people (betere ophanging)

Comment

Vele forumleden hebben ook geschrokken van ons busje op de duitse autobahne
                            Top 203km/h op gps 210 op teller

Comment

er zitten er hier veel die denken dat hyundai nog altijd van papier en rommel gemaakt is.
                              wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                er zitten er hier veel die denken dat hyundai nog altijd van papier en rommel gemaakt is.
                                Ik dacht dat ook van de Hyundai Getz 1.1 van m'n madame...

En ja ik denk dat nu nog
                                De carosserie nja, heel dunne metaalplaat, geen extra steenslagbescherming zoals bij de Europese merken (dus wss ook sneller doorgeroest), de lak is héél krasgevoelig.
                                Interieur is wel stevig in elkaar gezet, ook kwaliteitsvolle materialen (staat op gelijke hoogte met VW)

Alleen op technisch vlak staat zo'n kar echt wel lichtjaren achter, de motor heeft twee standen:
                                - bompa modus
                                - johnny modus

Normaal vertrekken kan je gewoonweg niet met die wagen, op zich best wel spijtig want voor het weinige geld rijd dat echt niet slecht. Hierdoor is het ook zo dat het verbruik best wel aan de hoge kant ligt, zelfs bij een rustige rijstijl drinkt dat beestje dat het lief is...

Ow ja, qua weggedrag is het ook een ramp. Stuurgevoel is héél erg vaag, bochten die ik met de Focus met een normale snelheid neem lijken in de Getz wel genomen tegen sneltreintempo. Het onderstel houd niet van bochten, een spijtige zaak.
                                Last edited by Ax_Dude; 06/05/2009, 22:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moyaert Bekijk Berichten
                                  Was idd iemand van hier
                                  Ik dus
                                  Busje was geladen met 6 man en mijn Ringbusje had totaal geen moeite voor enkele toertjes te bollen, dit was wel H1 people (betere ophanging)
                                  Ela stoefer, uw busje, met MIJ aant stuur!!!!

Comment

Toeval dat ze u ronde hebben nje... mijne was even zotjes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                      laat ze maar denken, ondertussen zijn de Hyundai's wat exclusiever
                                      Op 1,5 maand nog maar 2x een i20 tegengekomen, en maar 1 van die 2 was in't zelfde kleur als de mijne, met dezelfde uitvoering maar zonder het ipack.
                                      Dusja, zo heb ik toch een auto die je niet alle dagen ziet (hier toch niet) met een mooie prijs voor veel auto/opties
                                      2018 BMW X1 18d

Comment

Momenteel wat leverproblemen hebben er nu nog 7 in bestelling en hebben er al 10 bollen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moyaert Bekijk Berichten
                                          Vele forumleden hebben ook geschrokken van ons busje op de duitse autobahne
                                          Top 203km/h op gps 210 op teller
                                          Ik heb ook al 200 gehaald op de teller. In septeber naar de IAA we zullen zien,210 moet zeker haalbaar zijn in bergaf.

Was in het begin aan het kijken naar Ziptuning (200pk) maar is toch niet goed voor motor en versnellingsbak denk ik.

Comment

Working...
                                          X